Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

YSL foundationbørste (Y-brush)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-16, 21:20   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

YSL foundationbørste (Y-brush)

Noen som har prøvd denne? Kjøpte meg en YSL foundation i dag og ble nesten revet med til å kjøpe den børsten, men den er jo så dyr. Er den verd pengene? Jeg pleier bare å legge på foundation med fingrene, blir det bedre med børste?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 21:58   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YSL foundationbørste (Y-brush)

Hmmm...følger. Jeg legger med svamp. Blir mye penere med en fuktet svamp ala beautyegg enn børste eller fingre. Mer duggfrisk, liksom.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 23:56   #3
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: YSL foundationbørste (Y-brush)

Jeg kjøpte meg YSL foundation før jul, og ble anbefalt en børste fra Shiseido. Jeg kjøpte den og er overraskende fornøyd! Tar riktignok lenger tid å legge enn å bruke fingrene, så jeg bruker den ikke hver dag. Og jeg må vaske den ganske ofte, ca hver uke. Oppsummert blir resultatet penere enn å bruke fingrene, men det er litt mer pes.

Denne har jeg:
image.jpeg

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no