Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-16, 09:58   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Hehe ja.

Jeg har en markert midje men også en litt stor mage. Jeg blir jo seende ut som en sekk når jeg skjuler magen, og får ikke frem noe midje. Tips til spesfikke flatterende topper og overdeler. Jeg elsker cardiganer som er litt sekkete og gode og prøver å bevege meg vekk derfra.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:16   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Jeg har sånn figur som du beskriver og jeg bruker nesten bare kjoler for tida. Bruker stort sett med denne fasongen; de fungerer veldig bra for meg:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:19   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Sier det samme som Stompa, og lurer på hvor akkurat den kjolen er fra?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:25   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Jeg har også en figur à la det, og kjoler med det snittet Stompa viser, er det klart mest flatterende jeg kan ha på meg. Ellers går jeg mye i ettersittende topper med litt løsere cardigan over og a-linjeskjørt som sitter relativt løst i livet (og dermed ikke lager stygge valker).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:27   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sier det samme som Stompa, og lurer på hvor akkurat den kjolen er fra?

Zalando. Jeg har uhorvelige mengder kjoler nå, og nesten alle er fra Zalando. Genialt at man kan kjøpe på faktura og returnere de som ikke funker uten å styre med tilbakebetaling.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:38   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Jeg har det på samme måten. Jeg har ikke helt blitt en kjole- og skjørtdame.

De kjolene jeg liker best er fasongsydd og ganske "kompakte" i stoffet. Altså ikke et lett og elastisk stoff som viser alle bulkene. Jeg liker også godt en kjole med fasong som er forholdsvis vid i et silkeaktig stoff, men har fasong så den ikke ser ut om en sekk.

Ellers bruker jeg mest bukse. Jeg har lenge sverget til trange bukser og vide topper som går over rompa. Nå har jeg flere mer løse bukser og topper som ikke er mer figurnære og ikke så lange. Jeg har heller en løs cardigan over eller et skjerf som henger litt nedover og som skjuler magen litt. Om det er vellykket vet jeg ikke. Burde vel finne noen bilder.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 11:57   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan fremheve midje men skjule mage?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ellers bruker jeg mest bukse. Jeg har lenge sverget til trange bukser og vide topper som går over rompa. Nå har jeg flere mer løse bukser og topper som ikke er mer figurnære og ikke så lange. Jeg har heller en løs cardigan over eller et skjerf som henger litt nedover og som skjuler magen litt. Om det er vellykket vet jeg ikke. Burde vel finne noen bilder.

Ja dette beskriver vel min stil mer eller mindre. Men med mest trange bukser.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no