Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ole Henriksen - fargeserie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-16, 12:16   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ole Henriksen - fargeserie?

Noen som er kjent med produktene til Ole Henriksen og vet hva disse fargede etikettene betyr?
Er det meningen at man skal følge samme fargekode på det man bruker eller blander man?
Evt har dere tips til bra produkt som dere bruker?

Jeg har brukt et serum med orange etikett, en maske med blå etikett og en nattgelè med grønn etikett.
Jeg har ikke noe komplisert hud så synes alt er superdeilig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 14:12   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ole Henriksen - fargeserie?

Jeg blander alle fargene, har ikke helt skjønt om det er sammenheng heller. Bruker orange serum og grønn nattgele, blå øyegel til natt, orange øyekrem til dag, tea tree renseskum med rød etikett, blå fuktighetskrem natt og dag. Er veldig glad i disse produktene, som du skjønner.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 14:21   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Henriksen - fargeserie?

Jeg har sikkert prøvd de samme som deg av de jeg nevnte. Skal sjekke den røde renseskummen.
Bra med litt tips.

Jeg har også brukt et sånn penslemaske med fruktsyre. Jeg har alltid brukt scrub og rens jevnlig så synes ikke den prikket så mye som jeg fikk advarsler mot. Huden føles utrolig fin og ren etterpå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 14:23   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Henriksen - fargeserie?

Jeg følger heller ikke noe fargekoder.

Før brukte jeg Truth on the go cleaner (oransje), men foretrekker African tea tree (rød) resenskum. Det er fantastisk!
Bruker både Truth (oransje) dagkrem med SPF og Sheer Transformation (blå). Mest den siste, da jeg ikke trenger SPF så mye og hvertfall ikke på vinterstid.
Bruker Truth serum (oransje), og det liker jeg veldig godt. Har også en Pure Truth Activating Oil (oransje), som også er super. Har en grønn nattgele også, noe invigorating something or other. Den er jeg litt undecided på. Sikkert fordi huden min svir litt når jeg tar den på, men går fort over. Den er helt sikkert grei den også

Øyekrem tviholder jeg på Decleor, da den er så utrolig god. Så har ikke testet Ole Henriksen der.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 14:26   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Henriksen - fargeserie?

Jeg har også forresten en krukke med dagkrem med SF, orange etikett men har lagt den bort for synes jeg blir så hvit/belegg på huden så tenkte å ta den frem når jeg er mer ute etter jobben om solen har lyst til å vise seg litt mer. Den hadde jeg glemt bort..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 14:28   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Henriksen - fargeserie?

Ja, det er jo veldig bra å ha en ordentlig dagkrem med SPF hvis man oppholder seg mye i solen. Jeg må ihvertfall ha 20-30 min med sol før jeg må smøre meg på sommerstid, da jeg har så lave D-vitamin lagre, så derfor blir det litt knotete for meg. Men det er klart, er man lengre i solen enn det, så er det viktig å beskytte huden

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no