Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-16, 23:04   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Høye hestehaler gjør vondt, lave går helt fint.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 23:42   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Jeg går så og si aldri med mitt (altfor) lange, tykke hår utslått og jeg får ikke vondt i hodet av stramt oppsatt hår, stort sett alltid høyt på hodet. Kan bli litt støl i hårrøttene om jeg har f.eks. hatt samme flette og sovet med håret på i flere dager (type hyttetur uten dusj- skjer jo omtrent aldri, men du skjønner). Vanesak, tipper jeg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 23:48   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Det går seg til. Hodebunnen venner seg til det etterhvert.

Her sverger jeg til Blax hårstrikker. Koster også litt, men verdt det. Kjøper de på blivakker eller blush.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 00:21   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

For andre strikker som sitter godt og som ikke er så vanskelig å få tak i; de "ribbestrikkede" fra HM. Jeg bruker dem og blax.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 10:32   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Blax? Imponert over at dere kan merker på hårstrikker. Hvor kjøpes Blax?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 12:13   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Ja, en ting er å betale 20 spenn per strikk, men å reise land og strand rundt er i overkant.

Jeg får opp Blax i alle reklamefeeder nå etter at jeg googlet hårstrikk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 12:35   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Blax? Imponert over at dere kan merker på hårstrikker. Hvor kjøpes Blax?

Jeg har kjøpt hos frisøren min (Dugg), også har de dem hos Shoe Lounge av alle steder.

Men disse vinderenstrikkene så interessante ut, siden de er så tykke og fargeglade blir de litt mer statement enn de gjennomsiktige blax-strikkene. Med mitt tunge, tykke og glatte hår er jeg villig til å reise ganske langt for gode hårstrikker, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 12:45   #28
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det går seg til. Hodebunnen venner seg til det etterhvert.

Her sverger jeg til Blax hårstrikker. Koster også litt, men verdt det. Kjøper de på blivakker eller blush.

Disse bruker jeg og. De er veldig lette å få ut av flokete hår, og det er et must.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 13:14   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har kjøpt hos frisøren min (Dugg), også har de dem hos Shoe Lounge av alle steder.

Passe seg for DUGG, tror de kostet 150,- pr pakke i salongen. Hos Kicks, blush.no og blivakker.no koster de 69,-, på tilbud til 49,-. Vi er tre brukere, og de blanke strikkene blir borte som dugg for solen.

Ylook, trodde jeg var Marc Jacobs strikken på Vinderen, men Ylook altså.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 13:16   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg leter skikkelig, men finner dem bare på to steder; Vinderen parfymeri og Bjørns Frisør på Nordstrand (og de kaller den Vinderen-strikken). Er det strikk-dealing på gang? Mafia?

Bjørns Frisør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 13:29   #31
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Skal jeg på hårstrikkjøret også nå. Blax, er det de smale flate gummistrikkaktige? De kjøper jeg på Fine Ting på Byporten. Men i det hele er vi på 2x10 for 29,- på Cubus hjemme hos oss.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 13:34   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Passe seg for DUGG, tror de kostet 150,- pr pakke i salongen. Hos Kicks, blush.no og blivakker.no koster de 69,-, på tilbud til 49,-. Vi er tre brukere, og de blanke strikkene blir borte som dugg for solen.

Takk for tips, da går jeg innom Kicks neste gang jeg trenger. Hos oss er det bare meg som bruker hårstrikker, og jeg greier å beholde dem forunderlig lenge. Med to pakker på fire år har jeg nå fordelt dem jevnt utover alle jakkelommer, vesker og toalettmapper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 13:56   #33
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Blax? Imponert over at dere kan merker på hårstrikker. Hvor kjøpes Blax?

Blax har de på Estelle Boutique på Stjørdal også. http://www.estelleboutique.no/katego...38#category138
Kjøpte i går. Men de Ylook-strikkene så interessante ut!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 14:36   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har kjøpt hos frisøren min (Dugg), også har de dem hos Shoe Lounge av alle steder.

Men disse vinderenstrikkene så interessante ut, siden de er så tykke og fargeglade blir de litt mer statement enn de gjennomsiktige blax-strikkene. Med mitt tunge, tykke og glatte hår er jeg villig til å reise ganske langt for gode hårstrikker, faktisk.

I know. Også er de så store at de går fint å ha på håndleddet for oss som tar strikken av og på og av og på, og nesten se ut som et armbånd.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 17:31   #35
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Nei.
Har kanskje noe med mengden hår også, hva vet jeg. Jeg får vondt alltid, og hadde langt hår i mange år, og hadde det alltid i strikk, og alltid vondt, og måtte stadig ta ut strikken og gi hodet en liten pause, før jeg fortsatte torturen. Nå har jeg Bob.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 18:59   #36
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Jeg tror Vinderen har et heftig overvåkningssystem gående; prisen er 25,-.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 21:49   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Min opplyste datter påstår at strikkende fås kjøpt på Røa også.

Har forøvrig aldri fått vondt i hode eller hodebunn av å ha håret i strikk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 21:51   #38
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg tror Vinderen har et heftig overvåkningssystem gående; prisen er 25,-.

Vi betalte 25 i forrige uke, pre-denne tråden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 21:52   #39
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

Hvor på Røa, Storm?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 00:02   #40
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vondt å ha håret i hestehale - går det over?

De selger strikkene til Candy også på Annen Etage på Bekkestua, dermed sikkert også på Røa. Hilsen mor til bevisst, langhåret frøken.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no