Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Finnes det fine julekrus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-16, 21:03   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Finnes det fine julekrus?

Jeg kunne tenkt meg noen fine krus med julemotiv til varme drikker nå før jul. Men føler at alt jeg finner enten ikke er spesielt fint eller så koster de en formue.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:06   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har to fra Kid. De er kjøpt for mange år siden, kostet ikke stort, sannsynligvis kjøpt på tilbud.

Kanskje Kremmerhuset kan ha noen?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:10   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg vet jo ikke helt hva slags stil du er ute etter, men jeg har en del Green Gate lattekopper. Jeg har vurdert å kjøpe noen i rødt, til julebruk. Det meste jeg har går i grått/beige, og de er mer helårs.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:11   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Kremmerhuset kan jeg sjekke ja.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:14   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Hiawata skal få et fra Søstrene Grene fomet som en pingvin. Om det er et særlig pent krus er en helt annen sak.

Royal Copenhagen har noen ganske fine om man liker den stilen:


Kremmerhuset har disse:


Jeg har noen innmari fine juletallerkner, men krus gjenstår å finne egentlig. Så da går jeg for more is more.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:34   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har to av de fra Royal Copenhagen, og syns de er fine og gode å drikke av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:37   #7
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Starbucks har julekrus. Jeg liker så godt formen og størrelsen på krusene derfra, så vurderer et.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:04   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Julestilen min er vel nokså skandinavisk. Rødt, grønt, naturmaterialer, linfarger, koselige lys. Og litt retro også. Ikke for pragende.

Det jeg vil ha er litt store krus, enten med julemotiv eller i julefarger. Men absolutt ikke noe ala dette

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:10   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Vi har Nisseserviset fra Porsgerund. Men kun koppene. Har enkelt hvitt ellers.

https://www.glassoginterior.no/produ...-cl-29016.html

Men de nye fra Wiik og Walsøe, de er fine

https://www.glassoginterior.no/catal...category/2615/

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 10:54   #10
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har Midthuns julekopper. Noen motiv er kanskje litt spesielle, men jeg elsker dem.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 86255_Midthun_Krus_Nr.9_1.jpg (37,0 KB, 18 visninger)
Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 10:58   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Etter å ha scrollet meg nedover i tråden, er jeg tilbøyelig til å svare nei på spørsmålet i overskriften.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:01   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Etter å ha scrollet meg nedover i tråden, er jeg tilbøyelig til å svare nei på spørsmålet i overskriften.

Nei, det var derfor jeg kapitulerte og kjøpte en pingvin jeg kan fylle med kakao og drikke ut av hodet til. Søstrene Grene har også noen nisser som står på hodet slik at man kan drikke ut av rumpa/underlivet deres.

Slik som denne:

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:02   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det var derfor jeg kapitulerte og kjøpte en pingvin jeg kan fylle med kakao og drikke ut av hodet til. Søstrene Grene har også noen nisser som står på hodet slik at man kan drikke ut av rumpa/underlivet deres.

Slik som denne:

Save

Save

Ha-ha, googlet nettopp og merket meg det samme! Tror jeg ville gått for pingvinen, ja. (Det skal jeg jaggu spore opp og gi til min pingvin- og elefantsamlende venn til jul. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:08   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Ja, det kan godt hende det rett og slett ikke finnes noen jeg liker. Kanskje jeg heller må se etter ensfarget i julevennlige farger.
Disse muligens
http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=122427
Eller disse
http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=31980

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:08   #15
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg tenker rett og slett lage mine egne, litt som de du la ut fra Kremmerhuset, Tallulah

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:09   #16
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Eg er sikkert fullstendig umoderne, for eg syns eg ser kjempefine overalt

Eg har dette serviset rett og slett:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...63d474302f.jpg

Med denne koppen:

http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225...Kih4MfxHZg.jpg

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:13   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

(Det skal jeg jaggu spore opp og gi til min pingvin- og elefantsamlende venn til jul. )

Jeg kjøpte på Søstrene Grene ved Steen og Strøm.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:15   #18
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det var derfor jeg kapitulerte og kjøpte en pingvin jeg kan fylle med kakao og drikke ut av hodet til. Søstrene Grene har også noen nisser som står på hodet slik at man kan drikke ut av rumpa/underlivet deres.

Slik som denne:

Save
Save

Jeg tror jeg trenger et slik krus, sånn bare fordi!

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:17   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har aldri sett juleservise jeg har likt, men har kjøpt en og annen vinter-mummikopp opp igjennom. Noen av dem er ganske julete.





Nå har vi fire stk, og de brukes som kaffe-/kakaokopper i hele desember. De står bak alle de andre mummikoppene i skapet, og det er ikke lov å ta dem frem før adventstiden.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:19   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Mummijul er koselig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no