Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

SPA-hotell på østlandet?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 19:37   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

SPA-hotell på østlandet?

En venninne og jeg skal etter planen på SPA-weekend. Dvs at vi reiser en lørdag morgen og kommer hjem søndag ettermiddag. Vi skulle egentlig på Holmsbu, men der er det ikke mulig å få room/behandlinger før i april.

Jeg lurer derfor på om noen har tips til andre bra SPA-hoteller på østlandet? Holmen gidder jeg ikke forsøke en gang, for der regner jeg med at det er minst like fullt .

P.S Jeg har fått dette i bursdagsgave av kjæresten min

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:42   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Vet at de har SPA på Thon Hotel Arena, Lillestrøm.

http://www.thonhotels.no/arena

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:44   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Vet at de har SPA på Thon Hotel Arena, Lillestrøm.

http://www.thonhotels.no/arena

Her er hjemmesiden til SPA-avdelingen på hotellet:

http://www.wahwah.no/

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:54   #4
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

De har også SPA på Thon-hotellet på Gjøvik også.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:55   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Skulle tipse om dette http://www.kragerospa.no/ men ser de ikke åpner spa avdelingen før i mars...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:08   #6
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Tror de har noe spa-opplegg på Dr. Holms på Geilo ? Ellers er det jo mulig å ta Sandefjord-Strømstad-båten over og ta ett opphold på Laholmen og bestille spa-behandlinger oppe i byen ?

Laholmen:
http://www.rica.no/index.cfm?oa=offe...otel&hotel=302

Evnt. Dr. Holms:
http://www.drholms.no/articles.asp?segment=6&ID=312

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 00:51   #7
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Her:
http://www.holmenkollenparkhotel.no/...p?t=spa_i_oslo

og her:
http://www.choice.no/html/page.jsp?n...41&langcode=NO

De har også bra hudpleie/massasje på Grand Hotell, samt et lite svømmebasseng.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 01:16   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Kanskje ikke direkte et SPA-hotell, men i alle fall skikkelig bra i sin klasse er Finnskogtoppen.

www.finnskogtoppen.no

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:29   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Tusen takk for mange gode forslag! En del av disse forbinder jeg med jobb fordi jeg har arrangert konferanser der, og jeg har ikke så lyst til å være i Oslo sentrum. Finnskogtoppen vet jeg er veldig bra, men der tror jeg man bør ha et lengre opphold. Dessuten så har vi tenkt å kose oss med god mat og rødvin, og det får man ikke der (rødvin altså).

Noen som kjenner dette?
http://www.comwellhanko.no/Liten_Spa-weekend-3562.aspx

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 13:01   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Finnskogtoppen vet jeg er veldig bra, men der tror jeg man bør ha et lengre opphold. Dessuten så har vi tenkt å kose oss med god mat og rødvin, og det får man ikke der (rødvin altså).

he,he,he Nei, der er det total detox som gjelder! Lactovegetarisk, ingen alkohol osv. Men veldig sunt og bra da!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 15:48   #11
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Det blir vel litt for langt, men Smögens Havsbad er et veldig fint sted med veldig god mat. Ca. halvannen time fra Strömstad.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 18:20   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Tusen takk for mange gode forslag! En del av disse forbinder jeg med jobb fordi jeg har arrangert konferanser der, og jeg har ikke så lyst til å være i Oslo sentrum. Finnskogtoppen vet jeg er veldig bra, men der tror jeg man bør ha et lengre opphold. Dessuten så har vi tenkt å kose oss med god mat og rødvin, og det får man ikke der (rødvin altså).

Noen som kjenner dette?
http://www.comwellhanko.no/Liten_Spa-weekend-3562.aspx

Jepp! Jeg har vært der. Helt ok. Vi var ikke 100 % fornøyd med maten, men det var hyggelig betjening, pene omgivelser og spa-behandlingene var bra.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 18:41   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jepp! Jeg har vært der. Helt ok. Vi var ikke 100 % fornøyd med maten, men det var hyggelig betjening, pene omgivelser og spa-behandlingene var bra.

Var det kjedelig meny, eller var kvaliteten på det dere fikk for dårlig?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:36   #14
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Det blir vel litt for langt, men Smögens Havsbad er et veldig fint sted med veldig god mat. Ca. halvannen time fra Strömstad.

Ojj... her ble jeg fristet! Dette må vi vurdere! Tusen takk for tipset .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:10   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ojj... her ble jeg fristet! Dette må vi vurdere! Tusen takk for tipset .

Foreldrene mine har vært der, og de var kjempefornøyd!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:13   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Hankø er flott, men definitivt best på sommeren. Jeg hadde definitivt gjort et forsøk på Holmen, jeg da. :Optimist:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:15   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Ellers, I kid you not, så går det an å ikke dø på Kielfergen (Color Fantasy?) også. De har en god spaavdeling. Og hvis du ikke er gift med østlandet er nyoppussede Vestlia resort på Geilo fantastisk på spaen. Faktisk deilig generelt.

:herremin, så mange rare plasser jeg reiser med jobben min:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:16   #18
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Jeg har vært der to ganger. Hotellet er moderne og smakfullt (husk å booke i hovedbygningen) og måltidene utrolig velsmakende. Send meg gjerne en PM hvis du har spørsmål.

Pass deg imidlertid for mangodrinkene i baren - de gir sterk hodepine dagen derpå ...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:51   #19
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

www.holmsbuspa.no

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:55   #20
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: SPA hotell på østlandet?

Sorry, skumleste hovedinnlegget. Holmsbu er jo selvfølgelig det første man tenker på, he-he.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no