Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 18:47   #21
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg ville i alle fall renset huden, om du ikke bor langt ute i ödemarken borte fra all forurensing (selv om slike steder knapt finnes lenger). I tillegg ville jeg brukt en dagkrem med faktor naar jeg var i solen og kuldekrem naar det var kaldt.

Resten er avhengig av huden, saaklart (og min hud har hatt behov for ALT - evt. jeg har trengt en unnskyldning for aa shoppe masser av deilige masker, kremer og saann :nail: ).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 19:30   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hm. Begynner lure veldig på hvordan du ser ut

Ikke bryr du deg og klær, ikke bryr du deg om huden... hvordan er det med håret da?

Å ikke bry seg om mote er da ikke det samme som å ha hele, rene, greie klær på seg.

Håret er jeg pent nødt til å bry meg om. Klipp minst hver annen mnd. Men ellers får det verken kurer eller balsam.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 20:50   #23
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Å ikke bry seg om mote er da ikke det samme som å ha hele, rene, greie klær på seg.

Håret er jeg pent nødt til å bry meg om. Klipp minst hver annen mnd. Men ellers får det verken kurer eller balsam.

Joda. Ren og pen er jo normalt. Men når folk sier de ikke bryr seg så tenker jeg helt ville kreasjoner. Skikkelig gi beng liksom

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:13   #24
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Nei, Sitron er ikke så vill av seg.

Jeg derimot... Jeg er sånn som gir blanke faen.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:24   #25
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Nei, Sitron er ikke så vill av seg.

Jeg derimot... Jeg er sånn som gir blanke faen.

BILDE!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:37   #26
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg smører ikke en frisk hud.
Verken forebyggende eller kuldekrem.
En frisk hud skal tåle kulde. Vasker ikke ansiktet den dagen jeg vet jeg skal være mye ute i kulda. Fettlaget er min kuldekrem.
Det samme gjelder barna.
Rynker er jeg ikke redd for.

Hender at jeg peeler huden en sjelden gang for fjerne litt døde hudceller.
Men synes det er ubehagelig å peele.
Har veldig sensetiv hud, sånn er det å være rødhåret.
Solkrem må jeg bruke, men ikke så høy faktor, max 10 når sola er på det sterkeste, dekker meg heller til og holder meg i skyggen.
Huden min tåler ikke den første sommersolen, så da må jeg bruke litt krem.
Utover sommeren går jeg ned til faktor 6.

Er fornøyd med den fregnete huden min

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:51   #27
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg vasker ansiktet med bare vann hver morgen + når jeg dusjer. Bruker aldri såpe i ansiktet.
Bruker vanlig(?) kremboks fra Vaselin (hvit boks med noe blått på?) i ansiktet.

De gangene jeg bruker noe sminke fjernes det stort sett med vann, og noen ganger (ved behov) med makeup-fjerner.

Og huden min? Fin, rein og glatt

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:55   #28
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

BILDE!!

Når jeg er ute, har jeg kun sort "abaya" (sånn lang kåpe), og det villeste da, kan vel være en rosa hijab eller noe. Hjemme derimot, eller om jeg får besøk/er på besøk, gir jeg beng i om jeg har rosa bukse og rød genser... Og jeg kjøper aldri merkeklær. Kun kjeder.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:32   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.


Og huden min? Fin, rein og glatt

Enn så lenge.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:41   #30
Bolette
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 24
Bolette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg bruker bare spenol jeg For det første gidder jeg ikke å sette meg inn i det, det virker som en jungel av alt mulig du bare MÅ ha for å holde huden fin og da gir jeg opp før jeg har begynt. For det andre tror jeg faktisk ikke at jeg hadde brukt det om jeg hadde kjøpt det engang. Jeg er litt lat ...

Bolette er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 00:54   #31
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Huden er ikke bygd til å bli smurt på.
Frisk hud trenger ikke hjelp.
Den jobber fint selv hvis vi lar den få lov.
Jo mer vi smører, jo mer avhengig blir huden av den hjelpen, da klarer den det ikke selv til slutt.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 03:55   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Huden er ikke bygd til å bli smurt på.
Frisk hud trenger ikke hjelp.
Den jobber fint selv hvis vi lar den få lov.
Jo mer vi smører, jo mer avhengig blir huden av den hjelpen, da klarer den det ikke selv til slutt.

Mener du ja

Jeg mener at helt frisk trenger hjelp fordi det er utrolig mye forurensning og vind og vær som er dårlig for huden. Det kanskje ikke synes i dag, men om 10 år...og da vil problemene dukke opp, som man hadde kunnet forebygge om man tok vare på huden sin.
Akkurat som med mat det. Det går som regel fint å leve på bare loff og tomatsuppe. Men det er ikke spesielt lurt. Før eller siden vil kroppen ta skade av det og det vil gi seg utslag i plager av div. art.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:15   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg mener at veldig mye hudpleie fyller "behov" som er oppkonstruert av kosmetikkindustrien. Min hud liker ikke å bli tullet for mye med. Den kan ikke fordra daglig bruk av rensekremer og denslags. Den blir sur og kvisete av det. Den blir derimot blid av vann og litt fuktighetskrem når det trengs.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:36   #34
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enn så lenge.

Til og med huden min kommer nok til å merke at den blir eldre
Men jeg er ganske så sikker på at denne aldringsprosessen på huden ikke går saktere pga ymse kremer o.l.

...jeg røyker ikke, da - for det er jo noe som gir skrukkehud, er det ikke?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:37   #35
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Da må min mor ha usedvanlig flaks med sin hud, for hun røyker i tillegg mye mer enn søstrene sine.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:42   #36
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Da må min mor ha usedvanlig flaks med sin hud, for hun røyker i tillegg mye mer enn søstrene sine.

Det er nok veldig stor forskjell på hudtypene våre, ja - og noen er mer heldige enn andre.

Begge mine foreldre har sterk og fin hud, som tåler mye og som skrukker lite De røyker ikke, men er mye ute i sola, og bruker veldig lite solkrem...
Både søstra mi og jeg har ganske lik hud som dem, og det samme har min eldste jente. Hun i midten har noe sartere hud, ser jeg.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:06   #37
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mener du ja

Jeg mener at helt frisk trenger hjelp fordi det er utrolig mye forurensning og vind og vær som er dårlig for huden. Det kanskje ikke synes i dag, men om 10 år...og da vil problemene dukke opp, som man hadde kunnet forebygge om man tok vare på huden sin.
Akkurat som med mat det. Det går som regel fint å leve på bare loff og tomatsuppe. Men det er ikke spesielt lurt. Før eller siden vil kroppen ta skade av det og det vil gi seg utslag i plager av div. art.

Ikke bare jeg men hudlegen jeg har vært hos og hudpleieren jeg har vært hos, både for min egen hud og min sønns atopiske hud.
Venninnen min sin hudlege har sagt det samme, så det er ikke bare noe jeg personlig mener.
På barsel fikk jeg og beskjed om å ikke smøre inn babyen hud hvis det ikke er nødvendig, ellers så lærer ikke huden å ta vare på seg selv.
Mine barn smøres ikke og de har nydelig bløt hud.
Mellomste er atopisk og smøres når det trengs.
Huden hans blir irritert ved for mye smøring utenom utbruddene faktisk.

Mange av kremene er laget KUN for å få tjene penger.
Sunn frisk hud trenger ikke hjelp.

At huden eldes er en naturlig ting-

I barnehagen her og helsestasjonen så anbefaler dem ikke kuldekremer da huden fint klarer den jobben selv hvis foreldrene er flinke til å ikke vaske barna i ansiktet om morgenen.
Fettlaget som da har dannet seg er mer enn nok. Her snakker jeg om sunn og frisk hud.
Er bare ei som bruker krem i avd til guttungen pga hun har hatt frostskade, og har kraftig eksem hud.


Da jeg bodde i Oslo så ikke huden min ut, men brukte jeg kremer får å bedre det ble det bare verre.
Da jeg var hjemme på ferier ble huden fin igjen, og etter jeg flyttet hjem har jeg ikke hatt noe problemer.
Forurensning kan lage trøbbel for hud ja, huden min likte ikke Oslo, men kremer hjalp ikke, kun renere luft.
Det var min erfaring i hvertfall.

Jeg kommer i hvertfall ikke til å tilføre huden våres med noe uten at den faktisk trenger det.

Hva du mener er dine meninger-

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:19   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

bruker sjelden jålerier jeg da.. bruker litt sminke og smører med fuktighetskrem om vinteren for da blir jeg litt tørr..
Tror at huden har det mest om man ikke smører seg inn med unaturlige ting hele tider..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:23   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener at veldig mye hudpleie fyller "behov" som er oppkonstruert av kosmetikkindustrien.

Masse er nok, som du sier, oppkonstruert av industrien, for antakaligvis å selge mer av produkter for "skapte behov". Men det er vel heller ikke å lukke øynene for at folk i dag holder seg langt yngre, med pen hud og mindre rynker, pigmentflekker osv. fordi de er flinke til å ta vare på huden sin, og fordi det finnes mange fantastisk gode produkter for å bedre huden. Jeg snakker ikke om Botox, Restylane og tilsvarende som også faller inn under kategorien "Hudpleie"( merkelig nok...) men et generellt bra forhold til hudpleie.
Jeg er i hvert fall ikke i tvil, når jeg ser folk rundt meg som sier at de har ikke problem-hud jeg så de trenger ikke hudpleie eller dyre kremer. Jeg tenker da stille i mitt sinn som oftest faktisk at de burde kanskje tenke litt annerledes. Jeg ser VELDIG godt hvem som tar godt vare på huden og hvem som ikke. Det er noe med gløden, fargen, konsistensen osv. Vet ikke hvordan jeg best skal forklare det.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:29   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg gidder ikke å se noe særlig yngre ut enn jeg gjør med min anti-hudpleie-hud i en alder av 32 og et halvt, altså. (Bort med bilde!)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 31-01-07 kl 14:16.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no