Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 00:10   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Jeg har brukt Fotoknudsen og Nfoto til fotoalbum og julekort. De ble veldig bra . Spesielt noen små fotobøker jeg bestillte hos Nfoto var flotte og også ok i pris!
Har bestillt julekort fra Vistaprint også...utseende var ok, men rødfargen som var på julekortene var særdeles stygg.

Noen andre som har tips og erfaringer de vil dele?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:22   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett...tips...

Jeg bruker Vistaprint, men har ikke prøvd røde julekort derfra. Jeg er i allefall særdeles fornøyd med produktene deres! (Og de hyggelige prisene)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:24   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett...tips...

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg bruker Vistaprint, men har ikke prøvd røde julekort derfra. Jeg er i allefall særdeles fornøyd med produktene deres! (Og de hyggelige prisene)

Det var hyggelige priser ja!
Jeg bestillte røde doble julekort. På nett så det ut som en fiiin julerød farge, når jeg fikk tatt kortene i øyesyn i RL var den mere mot oranjse...
Hvilken farge bestillte du?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:27   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett...tips...

Jeg kjøpte grå, disse:



Har tidligere kjøpt visittkort der, i burgunderrødt, og der var rødfargen akkurat som forventet.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:30   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett...tips...

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg kjøpte grå, disse:



Har tidligere kjøpt visittkort der, i burgunderrødt, og der var rødfargen akkurat som forventet.

Det så fint ut...! Da vurderer jeg å gi dem en ny sjanse igjen i år...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:34   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett...tips...

Tilbud nå, så jeg på mail. 30 kort for prisen av 10! Disse kortene er egentlig lyseblå, men man kan gjøre om fargen.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 08:04   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Vi har hatt fotokalendere fra nfoto,julekalendere og lerretsbilder, å var veldig fornøyd med alt blortsett fra leveringen i fjor. I år fikk de ny sjanse og leverte på få dager.Veldig fornøyd i år også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 12:44   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Jeg har bestilt fra nfoto i år både julekort og kalendere. 4-siders julekort hvor jeg kunne legge inn så mange bilder jeg ville ble kjempefine. Samme liker jeg med kalenderene deres sånn at jeg kan mekke selv med bakgrunner og antall bilder på den enkelte måneden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:18   #9
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Vistaprint her. Er alltid blitt fornøyd. Prisene er jo helt overkommelige.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 14:12   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.217
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Jeg bestilte julekort fra Optimalprint i fjor, og de var veldig fine, fin rødfarge og god bilde- og papirkvalitet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 14:38   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg bestilte julekort fra Optimalprint i fjor, og de var veldig fine, fin rødfarge og god bilde- og papirkvalitet.

Jeg er også fornøyd med Optimalprint. Men har bare bestilt med duse farger, så vet ikke noe om rødfargen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 15:24   #12
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Har bestilt julekort fra Nfoto i år, de ble kjempefine!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 03:21   #13
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

*Sniker*

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 07:23   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Får man ekstra moms/toll om man kommer over 200kr på vistaprint?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 05:08   #15
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Får man ekstra moms/toll om man kommer over 200kr på vistaprint?

Ja, det gjør du.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 09:54   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leverandør av julekort/fotogaver etc på nett ... tips ...

Som jeg akkurat svarte i en annen tråd på forumet også så har jeg prøvd kort fra Optimalprint.no ved et par anledninger og vært veldig fornøyd med resultatene. God kvalitet på kortene og ikke alt for dyre. Har ikke sett på julemotivene deres enda da...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no