Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Er alle Barbarotti-bøkene som Menneske uten hund?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 23:10   #1
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.992
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Er alle Barbarotti-bøkene som Menneske uten hund?

Jeg har nettopp fullført Menneske uten hund, og er frustrert over at jeg likte stilen i boka godt, samtidig som plottet var disponert i aller verste Columbo-stil. Det er da ikke noe spennende å lese en bok der de siste 2/3 av boka går ut på at politiet komme fram til det jeg allerede har fått vite i første tredel?

Er alle lagt opp på denne måten, eller var det bare en glipp?



Hilsen Kravstor Furteleser

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 08:51   #2
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle Barbarotti-bøkene som Menneske uten hund?

Det husker jeg faktisk ikke. Men jeg elsker Barbarotti-bøkene. Kanskje du bare er usedvanlig glup på å løse plott?

Har du lest "Kim Novak badet aldri i Genesaretsjøen" og den der om Kumla og Picadilly Circus - husker ikke helt tittelen? Han er en mester på oppvekstskildring! Det er der han er best.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 09:12   #3
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Er alle Barbarotti-bøkene som Menneske uten hund?

Nå begynner det å bli noen år siden jeg leste bøkene, men jeg synes å huske at "Menneske uten hund" var litt annerledes enn de andre, og at jeg ikke likte den like godt som resten.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no