Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bok til jul

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 19:14   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Bok til jul

Jeg ønsker meg alltid bøker til jul.
Dersom det ikke skulle dukke opp bok under juletreet blir det liksom ikke noen ordentlig jul for meg.
Bøker har jeg fått til jul så lenge jeg kan huske og det står alltid på min ønskeliste.

Hvordan er det med dere?

Jeg har også kjøpt bøker i gaver til jul.

Min mor får Armand V. av Dag Solstad , og min svoger får Saddams fortrolige.
Han liker denslags bøker.

Pleier dere å gi bøker i gaver?

Jeg kjøper som regel bøker i gave når storebror skal i barnebursdag.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:17   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bok til jul

Vi gir bøker til både store og små til bursdager og jul.

Jeg synes bøker er flotte å både gi og få.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:27   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bok til jul

Jeg elsker å få bøker i gave!!!

Gir gjerne bøker i gave også, men da er det som regel bøker jeg har lest, og vet er bra.....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 20:48   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til jul

Jeg gir alltid noen bøker til jul, ja. Nå har jeg den siste til Anne Karin Elstad liggende i skapet. Den skal farmor få til bursdagen sin. Jeg setter veldig pris på både å få og gi bort bøker. Til dem som leser da, vel og merke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:27   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til jul

Det er kjempekjekt å få bøker til jul. Helst bed byttekort da. Jeg har en i nær familie som synes det er utrolig kjekt å gi ubyttbare gratis bokklubbøker som ikke er i nærheten av mottakers interesseområde en gang.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:36   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til jul

Jeg får sjeldnere bøker til jul etter at jeg begynte å jobbe i forlag og får kjøpt norske bøker med rabatt. Men jeg leser jo nesten bare engelsk, og det hender jeg får engelske bøker fra mannen min, broren min eller svigerinnen min.

Engelske bøker kjøper vi stort sett fra amazon.com, og da får man jo ikke byttet dem, men det hender vi kjøper bøker på f.eks. Outland med byttekort. Og ellers så kjøper jeg veldig ofte norske bøker i gave, både til barn og voksne i familien, og både skjønnlitteratur og annet.

Jeg lurer på å gi faren min Hundehode til jul. Jeg tror han ville like den. Jeg har ikke egentlig begynt å tenke på julegaver enda, men jeg leste den boken ferdig i går, og det slo meg da at han ville like den. (Moren min fikk Drageløperen i bursdagsgave i forrige uke.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:40   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til jul

Alle vet at jeg elsker å få bøker, så det får jeg så det monner! Utrolig digg og jeg koser meg like mye hvert år.

Jeg prøver å gi bøker også, men har fått forsiktige hint fra omgivelsene mine om at tidsklemma hindrer dem i å nyte bøkene..
Alle tantebarna mine derimot (14, 12, 11, 10, 9, 3 og 1 år) tør ikke å protestere, så de får harde pakker med åndelig innhold av tante hver jul og bursdag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no