Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan ta over verden ... etc. (bok - Ida Jackson)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-10, 07:57   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan ta over verden ... etc. (bok - Ida Jackson)

Eg blei nysgjerrig på denne boka:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


og vurderer å ønske meg ho til jul. Er det nokon som har lest boka? Er vel ein av dei første bøker om sosiale medier på norsk i alle fall. Forfatter Jackson står også bak bloggen Virrvarrs roteloft.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:27   #2
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ta over verden...etc (bok - Ida Jackson)

Jeg har ikke lest den, og selv om jeg har lest den første boka hennes og likte den så tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg føler liksom ikke at jeg trenger denne. Jeg føler jeg kan det som er å kunne om dette fra før, har erfaringer fra ulike sider av nettet i årevis. Og jeg gidder liksom ikke å bruke tid på å lese råd som jeg kan fra før. Jeg lurer litt på hvem som egentlig er målgruppa for denne boka, for mange av oss som er mye på nett kan jo dette, og de som ikke er det - det er vel ikke såå mange av dem som er interessert i å lese dette? Hvis en vil lære om bruk av sosiale medier er det mye bedre å bare lese litt her og der og prøve seg frem.

Nei, les heller den første hun skrev.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:57   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ta over verden ... etc. (bok - Ida Jackson)

Alltid best å starte med den første uansett
Takker!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no