Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 13:45   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Ja, dere ser spørsmålet. Jeg har vært i en liten diskusjon med en moderator, som dere skjønner. Og får nå, som tidligere, slengt til meg at "moderatorer er brukere som alle andre".

Jeg mener altså at nei, når man er moderator har man et større ansvar enn andre brukere for å opptre fint og høflig og høvisk. Er man sur på en bruker for noe, så tar man det privat og direkte, og man lar f.eks. være å lage egen tråd om akkurat denne brukeren.

Hva mener dere andre?
Kjøyr debatt!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:49   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg kan ikke huske at noen (nei ikke brukeren) har laget en tråd som har hengt ut andre medlemmer på denne måten, slik som det ble gjort i denne dagsaktuelle tråden. Verken av modder eller andre brukere. Og ja, modder bør ihvertfall vise mer folkeskikk!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:51   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Nei.

Jeg har vært modde på flere forum tidligere og har alltid hatt i bakhodet at man har en litt spesiell situasjon. Det betyr ikke at en modde ikke kan ha egne meninger, delta i diskusjoner og være uenig med andre brukere, men jeg synes så absolutt at de må være bevisste på at "refs" eller kjipe kommentarer kan oppleves sterkere fra dem. Selv om ikke de opptrer som en representant for forumet annet enn når det skrives "Med moderatisk hilsen" så vil det oppleves slik for mange.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:51   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg synes man skal ta det med den andre privat enten man er moderator eller vanlig bruker. Drittslenging og privat oppvask hører ikke hjemme der alle kan lese det.

Moderatorer må få lov til å være vanlige brukere, de også. Jeg synes de er flinke her inne til å presisere når moddehatten er på eller ikke. Siden det å være moderator er frivillig og ulønna, kan vi ikke forvente at de har en annen standard til oppførsel enn andre brukere - sånn utover normal folkeskikk.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:51   #5
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg er enig med dere. Jeg er rystet over den tråden dette gjelder.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:52   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

En moderator er i og for seg en "vanlig" bruker, men bør i det minste kunne oppføre seg normalt anstendig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 13:59   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det finnes både skrevne og uskrevne forumregler. De skrevne må vi alle forholde oss til, ellers kan det få konsekvenser. Så er det en del uskrevne forumregler - ikke ta konflikter i åpent forum, ikke lekke fra blogger/lukkede underfora, ikke oute ting som bare høyner konflikter osv. Her har jeg hatt noen forventninger om at moderatorene skal gå foran med et godt eksempel, og at admin når de plukker modder velger folk som nettopp bidrar til at forumet skal fungere så godt som mulig med så lavt konfliktnivå som mulig også gjennom sin væremåte og gjennom sine handlinger som "vanlig bruker". Jeg mener ikke at de ikke skal ha kontroversielle standpunkt, bare at man kan forvente at en moderator opptrer noenlunde ryddig, i litt større grad, fordi de har blitt gitt tillit. Og jeg synes de aller fleste moddene vi har her inne lever opp til disse forventningene.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:04   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det finnes både skrevne og uskrevne forumregler. De skrevne må vi alle forholde oss til, ellers kan det få konsekvenser. Så er det en del uskrevne forumregler - ikke ta konflikter i åpent forum, ikke lekke fra blogger/lukkede underfora, ikke oute ting som bare høyner konflikter osv. Her har jeg hatt noen forventninger om at moderatorene skal gå foran med et godt eksempel, og at admin når de plukker modder velger folk som nettopp bidrar til at forumet skal fungere så godt som mulig med så lavt konfliktnivå som mulig også gjennom sin væremåte og gjennom sine handlinger som "vanlig bruker". Jeg mener ikke at de ikke skal ha kontroversielle standpunkt, bare at man kan forvente at en moderator opptrer noenlunde ryddig, i litt større grad, fordi de har blitt gitt tillit. Og jeg synes de aller fleste moddene vi har her inne lever opp til disse forventningene.

Nemlig! Men dagens tråd vitner ikke akkurat om dette. Veldig synd.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:04   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg tenker sjelden over hvem som er modder eller ei. Altså ingen respekt for autoriteter.

Nei, men seriøst. De har jo en rolle her inne, og det er nok greit å ha det i bakhodet tror jeg? Men personlig tenker jeg på «nickene»/personene, og ikke om de fungerer som modder.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:06   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nei, men seriøst. De har jo en rolle her inne, og det er nok greit å ha det i bakhodet tror jeg? Men personlig tenker jeg på «nickene»/personene, og ikke om de fungerer som modder.

Til vanlig nei, men hvis du blir rødprikket/pmet/outet eller utskjelt?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:06   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg vet knapt hvem som er modder her inne, så det tenker jeg aldri på. Tråden det er snakk om her hadde jeg reagert på uansett hvem det er som hadde lagt den ut.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:07   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Til vanlig nei, men hvis du blir rødprikket/pmet/outet eller utskjelt?

Kanskje. Men jeg er jo så kjedelig at jeg aldri får rødprikker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:08   #13
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg visste ikke at den personen var moderator, da jeg har null oversikt over sånt.

Men svir gjør det uansett.

Men nå er jo uansett den tråden slettet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:09   #14
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det finnes både skrevne og uskrevne forumregler. De skrevne må vi alle forholde oss til, ellers kan det få konsekvenser. Så er det en del uskrevne forumregler - ikke ta konflikter i åpent forum, ikke lekke fra blogger/lukkede underfora, ikke oute ting som bare høyner konflikter osv. Her har jeg hatt noen forventninger om at moderatorene skal gå foran med et godt eksempel, og at admin når de plukker modder velger folk som nettopp bidrar til at forumet skal fungere så godt som mulig med så lavt konfliktnivå som mulig også gjennom sin væremåte og gjennom sine handlinger som "vanlig bruker". Jeg mener ikke at de ikke skal ha kontroversielle standpunkt, bare at man kan forvente at en moderator opptrer noenlunde ryddig, i litt større grad, fordi de har blitt gitt tillit. Og jeg synes de aller fleste moddene vi har her inne lever opp til disse forventningene.

Dette synet deler jeg.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:09   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet knapt hvem som er modder her inne, så det tenker jeg aldri på. Tråden det er snakk om her hadde jeg reagert på uansett hvem det er som hadde lagt den ut.

For ordens skyld, det hadde jeg også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:10   #16
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet knapt hvem som er modder her inne, så det tenker jeg aldri på. Tråden det er snakk om her hadde jeg reagert på uansett hvem det er som hadde lagt den ut.

Sånn oppvask/uthenging hører ikke hjemme på åpent forum synes jeg.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:13   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Nei moderatorer er ikke brukere som alle andre. De har tilgang til alt, kan irettesette andre og har veldig mye makt sammenlignet med andre brukere. Rollen funker best om brukerne har tillit og tillit er ikke noe man får uansett.

Jeg vet for ordens skyld ikke noe om tråden dere snakker om. Den må jeg ha gått glipp av.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:13   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Når det gjelder konflikter og problemer med transaksjoner på markedsplassen, er det forumledelsens politikk å ikke ta stilling. Om sakene ikke får noen løsning gjennom gjentatte henvendelser på PM – og det altså ikke lot seg gjøre å løse saken privat og diskré – anbefaler vi alle brukere med problemer å ta opp saken i åpen tråd, og vi ville synes det var svært uheldig om moderatorer ble behandlet annerledes enn andre brukere i slike saker.

Når det er sagt, er jeg enig i at tonen var i skarpeste laget i denne tråden, og synes det er bra at tråden nå er slettet.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:14   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Så ikke tråden, men mener bestemt at det er uakspetabelt å lage egne tråder som henger ut andre brukere på en negativ måte. Positive tråder er bare hyggelig.

Dette bør selvsagt moderatorer i enda større grad enn oss andre være obs på, og selv om hattene kan være mange, må de forstå at de ikke alltid oppfattes som helt vanlige brukere. Hvis DET er ønsket, antar jeg det er fullt mulig å si fra seg rollen.

I min bedrift har vi både tillitsvalgte og verneombud. Jeg hadde synes det var ekstrordinært underlig hvis ikke disse, gitt sine roller, hadde forstått at å henge ut kollegaer var feil. Likeså mine nærmeste medarbeidere.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:14   #20
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg er generelt begeistret for vanlig folkeskikk og ryddighet fra alle mennesker. I tillegg tror jeg at jeg har noen høyere forventninger her inne til moddene en jeg har til andre. De har jo, i mitt hode, blitt satt til å passe på at forumreglene overholdes, og således har en annet definisjonsmakt en resten av brukerne. Det krever større grad av ryddighet og refleksjon over egen rolle.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no