Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg har fått meg tørketrommel!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 11:01   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Jeg har hatt tørketrommel bare det siste året, og er kjempefornøyd. Det er en Asko, nokså dyr tror jeg. Den stopper selv når tøyet er tørt.

Ting jeg ikke pleier å ha i trommelen, pga de krymper:
sokker
strømpebukser
trusene til Pip

Gensere og sånt, de pleier jeg bare å kjøre i kanskje ti minutter eller et kvarter, og så henge de opp. Da er de varme, og tørker nokså fort på stativet etterpå. Hvis jeg ikke gidder henge opp, så lar jeg bare programmet gå fullt ut.

Men håndklær og sengetøy kjører jeg til the bitter end.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:05   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er en Asko, nokså dyr tror jeg.

Jeg syns bare denne formuleringen så litt dum ut. Men vi kjøpte den midt i renoveringa av huset, da vi hadde tusen regninger å holde styr på, så derfor har jeg ikke helt rede på prisen på de enkelte tingene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:21   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Gratulerer!

Stive håndklær tørker godt synes nå jeg da. Men liker ikke å tørke lillemann med dem.

Tankene mine går en gang i mellom til en mulig tørketrommel, men jeg tror jeg må vente litt til før jeg føler vi virkelig fortjener det.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:43   #24
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Gratulerer til deg også Kaijamor! Nå blir det greiere å få vaska opp alt gulpetøyet tenker jeg...

Gulpetøyberget forsvinner i rasende fart her nå, ja.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:43   #25
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Så kjekt!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no