Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

UK/USA størrelse i badetøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-17, 15:39   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

UK/USA størrelse i badetøy

Jeg er en str 36/38, (S), med c/d-cup. Har prøvd å finne ut på boden sin side, men når jeg måler de forskjellige målen så får jeg opp at jeg er en str 10/12/14, alt etter hvilket mål, byst osv. Så, er det noen her som kan dette bedre enn meg så er jeg meget takknemlig for hjelp. Hva str har jeg i badedrakt i UK evt i USA?

Christa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 16:22   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: UK/USA størrelse i badetøy

UK: 10/12
US: 6/8

Noen ganger påstås det at amerikanske størrelser er en mindre enn britisk, andre ganger to. Min erfaring er at du kan trekke fra to. Altså UK 10 er lik US 6.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no