Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Barn og alkohol

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-18, 06:31   #61
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg skjønner jo at jeg var en særdeles dårlig mor som bare tillot litt øl, ristet fri for kullsyre. Det er da ikke noe rart at en av dem er blitt feit som en spekkhogger, noe hen ligner på flere måter faktsik. Det er litt flaut egentlig.

Man rister den ikke. Man bruker champagnevisp. Dessuten bør det være trappistøl. Enten barnet er døpt eller ikke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-18, 23:07   #62
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Man rister den ikke. Man bruker champagnevisp. Dessuten bør det være trappistøl. Enten barnet er døpt eller ikke.

Beklager at jeg aldri har skaffa sjampanjevisp, men jeg er tross alt fra arbeiderklassa assa.

Og hva fanden er trappistøl?

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-18, 23:15   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og alkohol

Trappist-øl. Lyx-øl.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-18, 11:27   #64
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og alkohol

Mine barn var spesielt glad i Baileys,og det syntes jeg var veldig fint. Det er tross alt kakao.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-18, 15:50   #65
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barn og alkohol

Her går det mest i Sambuca-shots til frokost, middag og kveld. Mine unger elsker den søte lakrissmaken.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-18, 16:09   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og alkohol

Vi kjørte flaming B54 til som bursdaglys i fjor. Med ironisk distanse, selvsagt.

Trending nå er Flaming Lamborghinis.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-18, 23:30   #67
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Mine barn var spesielt glad i Baileys,og det syntes jeg var veldig fint. Det er tross alt kakao.

Vi later av og til som om det var en tabbe fra bartenderen, at ungene på 9 og 14 fikk servert frappe med Baileys på hotellet vårt på Mallorca. At storesøster bestilte feil. Det var det selvsagt ikke, hun bestilte det hun pleier til seg og lillebror når vi er på tur

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-18, 11:23   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Trappist-øl. Lyx-øl.

Håkei, da blir neste spørsmål hva trappist er. Jadda, jeg er uutdannet.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-18, 11:24   #69
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Vi later av og til som om det var en tabbe fra bartenderen, at ungene på 9 og 14 fikk servert frappe med Baileys på hotellet vårt på Mallorca. At storesøster bestilte feil. Det var det selvsagt ikke, hun bestilte det hun pleier til seg og lillebror når vi er på tur

Selvsagt. Det er da helt normalt. Mine ble så grinete om de ikke fikk Baileysen sin,så jeg orket ikke ta den kampen. Det går en grense for hva en orker å krangle om.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-18, 12:10   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Håkei, da blir neste spørsmål hva trappist er. Jadda, jeg er uutdannet.

En munkeorden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-18, 23:48   #71
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

En munkeorden.

Aha, tenkte jeg det ikke. Noen prøver å lure relliøsitet på unga via allkoholen. Vi gjorde aldri det. Ga dem ganske mye sjøllaga bærsprit da, det må nevnes.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no