|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Fireåringen ønsker seg "Nintendo DS" og vet jo ikke om han ønsker seg en DSi XL eller DS Lite.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?:abonnerer:
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Det vanligste er nok DS lite iom at XL er nyere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Lite hos fireåringen her også. Den er mer enn nok.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Poden har DS Lite og det holder lenge til hans bruk. Innen han savner og har utbytte av mer fancy utgaver, så har det antagelig kommet flere nye modeller. Da kan han heller få ønske seg ny, for da regner jeg med at den han har er godt brukt...
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?DSi er med internett ikke sant? Jeg tenker liksom at som en "første DS" til en femåring, trenger han vel ikke det? Han vil vel uansett ha lyst på noe nytt og mer fancy etterhvert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?DS Lite er nok mest fornuftig. "Alle" på skolen her har DS, og jeg tror jeg har sett en XL, mens resten er Lite. XL kan ikke spille GBA-spill, det kan DS lite. XL har to kameraer, det har ikke Lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Takk, Juste. Du er definitivt en jeg stoler på når det kommer til spill.
![]() |
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Ja muligheten til å spille GBA-spill er jo genial. Jeg visste ikke at XL manglet denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Nintendo kommer med en ny håndholdt konsoll snart, 3DS, jeg ville nok ventet på denne, og kanskje heller kjøpt en billig, brukt DS lite så lenge hvis man ikke klarer vente til litt utpå nyåret 2011
![]() |
![]() |
#13 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?GBA-spill? :domm:
![]() |
#14 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?GBA=Game Boy Advance.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?LilleBulla- Gameboy advance spill. De gamle spillene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?DS: Den første utgaven. Har mulighet for Gameboy Advanced (GBA)-spill (i den grad det er interessant, det er et veldig stort utvalg av DS-spill). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Keep calm and trot on
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?
Ok, takk. det er ikke noe savn å ikke kunne det, kjenner jeg, når vi ikke visste hva det var engang. Er det kanskje sånn at dere har slike gamle spill liggende etter eldre barn, da, siden det er så genialt?
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Takk for svar alle sammen!
![]() |
#19 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Vi har hatt DS i fire år nå, og har aldri hatt et eneste GBA-spill. Så det er nok mest genialt om man har noe liggende fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Keep calm and trot on
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?
vi kjøpte hvit ds til snupsen, og en lekker rosa oppbevaringsveske i steden. Hun koser seg veldig med kameraet, og har tilsvarende tekniske ferdigheter som du skisserer.
![]() |
|
|