Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor bestiller dere julekort i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 11:26   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg har fått barnehagebilder. Der kunne bestilles opp julekort, 25 stk. for 299 kroner.

Nfoto.no har de billigste julekortene til 6.90,-

Jeg synes disse to er dyre, vi bestiller 50-60 julekort så det blir fort mye penger om prisen pr kort er høy.

Vistaprint har 10 kort for 39 kroner. Det er en pris som passer meg. Den passer veldig meg.

Er det noen andre steder jeg kan få julekort med foto til Vistaprintpriser?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 11:35   #2
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Fotoknudsen har kampanje på julekort nå, str.10x15 til 2.99,-

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:22   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Åh, crap. Er det julekort-tid igjen? Blir vel FotoKnudsen i år også. Kjekt å kunne hente fysisk i butikk etter et par timer når man er så himla seint ute.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:24   #4
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Det er ingenting å velge i inne hos fotoknudsen jo.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:27   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg brukte Vistaprint i fjor, og joda: julekortene ble kjempefine. Men jeg fikk en momsregning som ikke var like fin da bildene skulle hentes ut, så billig ble plutselig ikke så billig allikevel. Mulig det ble oppgitt at moms tilkommer, men jeg hadde ikke fått det med meg, i hvertfall.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:56   #6
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg brukte Vistaprint i fjor, og joda: julekortene ble kjempefine. Men jeg fikk en momsregning som ikke var like fin da bildene skulle hentes ut, så billig ble plutselig ikke så billig allikevel. Mulig det ble oppgitt at moms tilkommer, men jeg hadde ikke fått det med meg, i hvertfall.

Jøss. Det skjedde ikke med meg og naboen. Vi bestilte begge to derfra. Så kjedelig da.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:03   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg brukte Vistaprint i fjor, og joda: julekortene ble kjempefine. Men jeg fikk en momsregning som ikke var like fin da bildene skulle hentes ut, så billig ble plutselig ikke så billig allikevel. Mulig det ble oppgitt at moms tilkommer, men jeg hadde ikke fått det med meg, i hvertfall.

Jeg tror det er ganske tydelig at prisene er uten moms - men utrolig kjipt å ikke få det med seg og beregne utgiftene på feil grunnlag.

Jeg bestilte via Apple/iPhoto i fjor og var veldig fornøyd.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:25   #8
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg brukte Vistaprint i fjor og var i grunn ikke så veldig imponert over bilde-/print kvaliteten. Men til den prisen var det ikke så ille.

I år lager jeg julekortene i photoshop og fremkaller de som vanlige bilder og limer de inn i dobble kort som barna pynter.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:26   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Har bestilt fra Vistaprint flere år og er fornøyd både med prisen og kvaliteten. Men passer godt på å holde meg under 200 kroner

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:30   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg har bestilt fra Shutterfly.com. Ikke de aller billigeste, men håper på kvalitet.

Tidligere har jeg laget i photoshop og printet ut som litt store vanlige bilder. Det har blitt veldig fint.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:33   #11
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Vi bruker Optimalprint til alt sånt, veldig godt fornøyd. Skal iallefall ikke bruke Japan Photo rundt juletider, sist endte vi opp med dansk tekst...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:39   #12
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Opprinnelig lagt inn av Marlen, her.

Fotoknudsen har kampanje på julekort nå, str.10x15 til 2.99,-

Det har vi benyttet oss av.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:39   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg skal bruke nfoto.no i år, som jeg har gjort de to siste årene. Lager flersidig julekort med flere bilder. Har vært veldig fornøyd. Setter ikke inn i faste maler, men setter sammen alt selv på nettsidene deres.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:44   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

I år skal jeg bare trykke opp bilder og lime dem inn i de kule julekortene jeg kjøpte i London i fjor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:36   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Det blir nok hos iPhoto/apple i år som i fjor. Utrolig fine kort synes jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:37   #16
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Ikke helt bestemt, men muligens moo.com - vanlige postcards i så fall, ikke de doble de kaller christmas cards. Har bestilt der før og vært veldig fornøyd med papirkvalitet og trykk.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:56   #17
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?


Jeg fikk en pm her inne, og en snill, snill dame har laget julekort for meg i photoshop. Kjempefint.
Så da er det bare å bestille. De første 25 gratis og 99 øre stykket utover det. JUHU.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:49   #18
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg var veldig fornøyd med n-foto i fjor. Hadde 12 småbilder på kortet og det ble skikkelig fint. Litt tynt papir, ellers ikke noe å utsette på kvaliteten.
I år har jeg lyst til å ha bilde av hele familien sammen, og da bør det duge med rimeligste utvei. Skal ha 50-60 kort jeg også.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:51   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Det vet jeg ikke enda, det eneste jeg vet er at det ikke blir Fotoknudsen.

:enda ikke fått svar på fjorårets klage som ble purret på fire ganger:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:20   #20
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?

Jeg har bestilt hvert eneste år på www.kortshop.no og er superfornøyd år etter år. Bestiller også kalender derfra.

Ja, det koster litt mer, men kvaliteten er topp og det er hyggelig å støtte norske jenter som har startet sin egen bedrift *gründerbeundrer*

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no