Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Barnebøker lest i 2011

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-11, 11:26   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnebøker lest i 2011

Jeg kunne tenke meg å teste interessen for en egen tråd for leste barnebøker. Dette fordi jeg har hatt stor glede av årstrådene for leste bøker for oss voksne, og låner mye bøker til barna på biblioteket. Begynner å gå litt tom for ideér til bøker.

Tråden kan gjerne bygges opp på samme måte som de andre årstrådene (se eksempel her). Man kan legge ved bilder av bøkene, bruke terningskast, eller gi en kommentar til innhold og om den falt i smak. Man behøver selvsagt ikke å legge inn alt som er lest, men kun delta når man har tid og ork til det. Sikkert en fordel å spesifisere alder på barnet som har lest eller blitt lest for. Det er ikke et kriterie at en voksen har lest boka, barn må gjerne delta indirekte gjennom en forelder.


Skal få lagt inn en del av barnas leste bøker for 2010 litt senere, sånn for å få en start på tråden.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 11:27   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Abonnerer.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 12:21   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

****

__________________
2003-2008



Sist redigert av SpetakkelRandi : 01-01-11 kl 15:03.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 12:52   #4
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

"Vaffelhjarte" av Maria Parr holder vi på med for jente 7 år.
Omtale kommer når vi er ferdige.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 12:54   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Se, Marikken, det snør av Astrid Lindgren.
Ikke lest i 2011, men den siste boken vi leste i 2010. Jentene mine elsker historiene om søstrene Marikken og Lisabeth, selv om yngste nok synes det blir mye tekst og lite bilder. Denne historien synes de begge er veldig spennende og fin, men de skjønner nok ikke hvorfor mammaen blir så rørt at hun smågråter hver gang hun leser slutten.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 13:32   #6
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Siden jeg leser omtrent like mange barnebøker som voksenbøker, melder jeg meg her!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 15:02   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Se, Marikken, det snør av Astrid Lindgren.
Ikke lest i 2011, men den siste boken vi leste i 2010. Jentene mine elsker historiene om søstrene Marikken og Lisabeth, selv om yngste nok synes det blir mye tekst og lite bilder. Denne historien synes de begge er veldig spennende og fin, men de skjønner nok ikke hvorfor mammaen blir så rørt at hun smågråter hver gang hun leser slutten.


ja denne leste vi i julen og snuuuufs..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 15:02   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

haha først nå ser jeg at jeg har misforstått.. hehe.. ramset opp de vi hadde lest i 2010..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 18:30   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Januar: Albert Åberg, barnevaktboka.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 18:44   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Vi holder på med følgende bøker nå:

Storebror:
Astrid Lindgren-Rasmus på loffen

Mellomsøster:
Den store hvite boken om jul

Lillesøster:
Anne-Cath. Vestly - Lillebror og Knerten

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 23:06   #11
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Lest for 7 åringen..

1. Ludvig og Solans Jul.
Kjempe koselig bok, fenger gutten min i alle fall.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 19:09   #12
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Fin tråd!
Her er det mannen som leser flest barnebøker (en bok på senga hver kveld), men det blir de bøkene jeg leser som kommer på lista. Minstemann er fire år.

Januar:
- Toto tisser på dronninga - Mariann Youmans, Tora Norberg (illustratør). Totos univers er morsomt. I denne boka havner han i en maurtue utkledd som kosebamse for å få opp humøret til Dronninga, og også humørmåleren slik at maurtua blir normal igjen. Men han blir redd og tisser på Dronninga. Spennende er den, og han må reddes av sine venner Flo og Marken. Rikt illustrert med sterke farger. Minstemann liker at det er mye å følge med på i illustrasjonene.
Men vi likte begge to Toto vil vinne bedre.


Sist redigert av Bærekraftig : 02-01-11 kl 21:33.
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 20:03   #13
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Flott tråd! Vi leser hver kveld for 4-åringen og av og til for 7-åringen. Eldste liker best å lese selv nå men vi prøver å finne gode høytlesningsbøker også. Jeg leser også en del barnebøker i jobben og som del av studier, så det blir en god del bøker på et år

Januar
1. Halvmetern. Av Alf Prøysen og Jens Ahlbom. http://bokelskere.no/bok/halvmetern/146138/. 4-åringens valg på biblioteket. Han synes den var morsom mens jeg synes den var sånn passelig å lese, litt kjedelig.

2. Haien angriper. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=119897. En faktaløve i leseløveserien. 7-åringens valg til 4-åringen på biblioteket. Han elsker alt om dyr i havet og synes denne boka var super! Jeg diktet mer enn jeg leste, ellers ville boka vært for lang som sengelektyre. Innholdet var litt skummelt, med tegninger av haier som biter mennsesker, men ellers mye fin fakta om haier.

3. Store syster og vesle bror, av Barbro Lindgren og Eva Eriksson. http://www.norsknettskole.no/fag/vie...&session_id=-2. Lånt på biblioteket, valgt av mamma'en. Denne boka leste jeg høyt for både 4-åringen og 7-åringen samtidig, de er akkurat som i boka storesøster og lillebror. Begge likte boka godt og kjente seg igjen i flere av scenene, storesøster kjente spesielt godt igjen lillebrors tullete og rare påfunn som hun må hjelpe til å finne en vei ut av. Boka handler om vennskap mellom søsken, litt om å være redd om kvelden, om å trøste hverandre og om gode naboer. Anbefales.

4. Snarveien 8B, av Anna Fiske. Anmeldt her: http://www.mamma.no/Barneb%C3%B8ker (bra link for andre boktips også). Lånt på biblioteket, pensum for meg. Leste den for 4-åringen, han likte myldrbildene godt + at han synes det var mange morsomme grunner til at Evert edderkopp ikke kunne bli boende i de forskjellige leilighetene. Jeg likte boka godt, Edderkoppens møte med de ulike folka som bor i en blokk er morsom og tatt på kornet. Boka er nesten tegnet som en tegneserie, med mange detaljer det er gøy å fordype seg i.

5. Fremmed, av Trond Brænne og Per Dypvig. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=4944769. Lånt på biblioteket. Lest for 7-åringen, som 'prøvekanin' for min pensumlitteratur. Boka handler om en gjeng med dyr som ikke umiddelbart vil inkludere en nyankommet bever inn i vennegjengen. 7-åringen forstod budskapet godt; tematikken dreier seg om kulturmøter, ulikheter og mangfold. Rare og litt stygge tegninger av dyrene samt artige replikker gjør boka morsom å lese høyt.

6. Apestreker, av Julia Donaldson og Axel Scheffler. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...2949669&rom=MP. Fra bokhylla. Lest for 12 barnehagebarn (3-5 år). Jeg elsker å lese Donaldsons bøker på rim og denne boka liker spesielt de yngre barna godt. Boka handler om en ape som leter etter mammaen sin og en sommerfugl som hjelper til med å lete. Samme forfatter som Gruffalo-bøkene.

7. Den andre mammaen, av Viveka Sjögren. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...3802712&rom=MP. Lånt på biblioteket, pensum for meg. En vakker, rørende, trist og tankevekkende bok. Handler om to søstre som skal på tur med barnehagen, men fordi mamma ikke snakker så godt norsk så misforstår hun beskjeden om hvor og når de skal møte opp. Uflukten blir dermed vanskelig, men mamma får vist frem noen overraskende og gode sider av seg selv til døtrene sine som de ikke visste hun hadde.


Sist redigert av Nefertiti : 06-01-11 kl 23:13. Årsak: Lagt inn flere bøker
Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 20:26   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Leser for frøkna på nesten 6 og lillebror på 2 hver kveld.

Frøkna: Svein og Rotta og det store gavehysteriet av Marit Nicolaysen. Dette er andre gangen vi leser den.

Lillebror: Mamma Mø (husker ikke mer og heller ikke forfatter nå i farten).

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:42   #15
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Fin tråd!
Her er det mannen som leser flest barnebøker (en bok på senga hver kveld), men det blir de bøkene jeg leser som kommer på lista. Minstemann er fire år.

Januar:
- Toto tisser på dronninga av Mariann Youmans, Tora Norberg (illustratør). Totos univers er morsomt. I denne boka havner han i en maurtue utkledd som kosebamse for å få opp humøret til Dronninga, og også humørmåleren slik at maurtua blir normal igjen. Men han blir redd og tisser på Dronninga. Spennende er den, og han må reddes av sine venner Flo og Marken. Rikt illustrert med sterke farger. Minstemann liker at det er mye å følge med på i illustrasjonene.
Men vi likte begge to Toto vil vinne bedre.

- Tambar og harepusene av Tor Åge Bringsværd, Lisa Aisato (illustratør)

Det søte lille trollet Tambar som lever som et menneske oppdager i denne boka at han kan snakke med dyrene. Han bestemmer seg for å hjelpe harene fra reven som daglig forsyner seg av hareflokken. Tambar en en aktiv trollunge på fem år. Han går i barnehage som alle andre barn, men familien Dovre må skjule at de er troll. (Denne boka og den første om Tambar kan kjøpes fra appstore. Vi har den første boka på iPhone).

- Bukkene bruse på badeland av Bjørn F. Rørvik, Gry Moursund (illustratør)
Hysterisk festlig, synes både minstemann og jeg. Bukkene bruse skal til seters som vanlig, men går heller til badeland. Dit kommer også trollet. Humoristisk bok med barnslige tegninger til. Denne boka kommer til å leses igjen og igjen.

- Pulverheksa lager bursdagsfest av Ingunn Aamodt
Vi elsker pulverheksa! Vi har omentrent alle bøkene om henne, og de leses titt og ofte. Humoristiske og fine barnebøker.


Sist redigert av Bærekraftig : 04-01-11 kl 21:52.
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:31   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Lest for Knotten, 6 år:

- Den store boken om Knerten. Har kommet til kapittelet/boken om Knerten gifter seg. (Begynte på boken i fjor, leser et kapittel hver kveld.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 14:55   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Jeg er snart midtveis i høytlesning av Harry Potter og ildbegeret for åtteåringen. Det tar nok litt tid før vi er ferdige med den og kan ta fatt på noe annet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 22:01   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Vi kom oss igjennom alle Ole Alexander, Mormor og de 8 ungene og Knerten i fjor. Samt flerfoldige runder med reven og den retthalede grisungen

Nå leser vi
Alle vi barna i Bakkebygrenda. Leser et par-tre kapitler hver kveld og begge gutta følger ivrig med

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:48   #19
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Vi leser for gutten vår på 5,5 år hver kveld.

Januar:
Tonje Glimmerdal av Maria Parr - denne leser vi nå, et kapittel hver kveld. Muligens ikke for alle 5-åringer da det er mye tekst og lite bilder men her har den falt i smak. Morsom og hyggelig bok om Tonje som er det eneste barnet som bor i Glimmerdalen. Bestevennen hennes er Gunnvald på 74 år. Skriverstilen er kjent og minner om klassiske barnebøker rent bortsett fra at historien foregår i nåtiden.

Timothy mister seg sjølv av Vegard Markhus - en morsom historie om Timothy som liker å være for seg selv i sitt lille hus i skogen. En dag begynner han plutselig å miste kroppsdeler, han husker ikke helt hvordan mennesket er satt sammen men finner ingen som kan hjelpe ham med å svare på det. Timothy ender opp med å måtte lime seg selv sammen igjen. Morsom bok som falt i smak hos 5-åringen og oss. Et minus er at jeg ikke så begeistret for den typen enkle illustrasjoner som benyttes her.

TKenneth og dokkene av Pija Lindenbaum

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tonje-Glimmerdal.jpg (191,3 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg Timoty.jpg (182,4 KB, 0 visninger)
__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 11-01-11 kl 20:57.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:52   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker lest i 2011

Er dette en paralell til eller erstatning for den tråden vi allerede har? http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=74161

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no