Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Barnebøker lest i 2011

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-11, 11:26   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnebøker lest i 2011

Jeg kunne tenke meg å teste interessen for en egen tråd for leste barnebøker. Dette fordi jeg har hatt stor glede av årstrådene for leste bøker for oss voksne, og låner mye bøker til barna på biblioteket. Begynner å gå litt tom for ideér til bøker.

Tråden kan gjerne bygges opp på samme måte som de andre årstrådene (se eksempel her). Man kan legge ved bilder av bøkene, bruke terningskast, eller gi en kommentar til innhold og om den falt i smak. Man behøver selvsagt ikke å legge inn alt som er lest, men kun delta når man har tid og ork til det. Sikkert en fordel å spesifisere alder på barnet som har lest eller blitt lest for. Det er ikke et kriterie at en voksen har lest boka, barn må gjerne delta indirekte gjennom en forelder.

Skal få lagt inn en del av barnas leste bøker for 2010 litt senere, sånn for å få en start på tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.