|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Termokopp?Jeg ønsker meg en lukket kopp som jeg kan ha med meg og drikke teen min i bilen med. Jeg glemmer alt for ofte å drikke te før det er for sent når jeg skal gå, og så går jeg og tørster etter den.
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp?Jeg har en thermokopp fra Bodum, med stempelfilter, lik denne men i plast:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Termokopp?
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det er akkurat denne jeg har.
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp?Adrienne fikk en til jul som var kjøpt på Traktøren. Du kan jo høre om den kan anbefales eller avbefales? Det var Sagaform, trur eg. Dobbel porselen med silikonlokk.
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp?Jeg har koppen fra bodum og er fornøyd med den. Vasker den i maskin.
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp?Enklere liv sin er super. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Disse kjøpte jeg til personalet i barnehagen som julepresang (fra samtlige foreldre, altså). De har fått MASSE skryt, og personalet er veldig glade i dem. Særlig det at det er presskanne-funkjonalitet slik at man får ordentlig kaffe og te.
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
Den er kjempefin, men den egner seg best til hjemmebruk, fordi lokket er ikke tett. Den holder ting akkurat passe varmt for meg, og jeg bruker den ofte. Skal jeg ut på tur i bilen bruker jeg imidlertid Bodumkoppen min, men med den får jeg ikke den deilige Bit-kaffe-følelsen, som jeg får med Sagaformkoppen min.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Termokopp?Kan Bodumene vaskes i maskin? |
![]() |
![]() |
#17 |
Tøff
|
Min tålte det ikke og anti-skli belegget under løsnet. Da er den i praksis ubrukelig for meg, så det er surt.
![]() |
#18 |
Live and let live
|
![]() Sv: Termokopp?Her var mange gode tips ja! Da må jeg ha meg en tur på Traktøren, Tilbords og Jernia. Noen flere?
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp?Denne i plast har jeg også! Strålende fornøyd. Elsker de spreke fargene, min er turkis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Termokopp?Jeg har også Bodum-koppen og vasker den i maskin. Holder godt på varmen og er god å drikke av (ja, for meg betyr det en hel del at den føles god mot leppene
![]() |
|
|