|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaOppskrift kjøttboller |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaJeg gleder meg til å prøve ut sjokoladeelgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaHerlig! Du er en knupp!
![]() |
#8 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaMerci, merci, merci!
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaJeg har ikke glemt dere, men jeg har jobbet to kvelder, og i dag er Teomannen ute. Kommer plutselig tilbake med en oppskrift, så snart han og jeg klarer å tilbringe en kveld i samme hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaHer er link til oppskriften på sausen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Originala
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaTusen takk, Teofelia! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos Teofelia
På tapas jakt i kveld siden vi skal ha selskap neste helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaGår fint, men du må kanskje spe med litt vann. Serveres varm, ja. :har spist godsausen: Hos Teo ble kjøttbollene servert i sausen, så jeg har gjort det når jeg har hatt den til kjøttboller. Og servert ved siden av til indrefilet av svin. Sist redigert av Fadese : 03-09-11 kl 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos Teofelia
Sausen kan fint lages ferdig på forhånd. Jeg skal hilse fra Teomannen og si at han i så fall anbefaler å kjøre den ny runde i hurtigmikseren etter at den er varmet opp, for å knuse de fettperlene som har dannet seg etter at den ble avkjølt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kjøttboller, scampi og sjokolademousse fra trøndertreffet hos TeofeliaJeg drar opp denne tråden igjen jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|