|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Vondt i mammahjertet. VirkeligNoen uttrykk blir i perioder gjengangere på FP. Det har blitt klikket i vinkel og hva-har-du.
Sist redigert av noen : 13-05-11 kl 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig.Nemlig!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig.Klikket i vinkel har jeg gjort ganske lenge før jeg begynte å henge på FP.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig.Virkelig. er den norske utgaven av Really. Jeg kan si vondt i mammahjertet fordi jeg har et mammahjerte, ikke et pappahjerte. Men jeg vet at pappaen får like vondt i pappahjertet sitt innimellom. Jeg har opplevd at etter jeg ble forelder så sitter følelsene mye mer utenpå, og all verdens katastrofer og kriser går inn på meg i en helt annen grad enn tidligere. Spesielt de som rammer barn. Jeg tror ikke det er fordi jeg er mamma, men fordi jeg er forelder. Perspektivet er endret, rett og slett.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligDe gangene jeg vurderer å bruke "vondt i mammahjertet" er fordi det beskriver, tja, den litt ekstra såre følelsen når man synes noe er kjipt i forbindelse med egne barn. Dog prøver jeg å unngå ordet så godt som mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligMammahjertet er den delen av hjertet mitt som bare berører foreldredelen. Der hvor jeg ikke makter å være objektiv, fornuftig og rasjonell, men ser for meg at jeg hadde hatt det mye bedre om barna var pakket inn i bomull og aldri ble utsatt for omverdenen i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig
Strålende forklaring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg tenker at mammahjertet er litt mer irrasjonelt enn andre hjerter.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligGod forklaring, Niobe.
![]() |
![]() |
#14 |
This is normal!
|
"Liksom" og "dødsbra" sier jeg også! Og "kult"! Heldigvis er ungene for små til å bli flaue enda.
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Haha, jeg måtte søke for å se om jeg faktisk brukte mammahjertet selv, eller om jeg bare syns det var greit at andre gjorde det, og det jeg fikk opp var en tråd hvor både du og jeg hadde brukt det.
Sist redigert av Tallulah : 13-05-11 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligHi-hi, jeg har ikke brukt "mammahjertet", men fikk treff fordi jeg hadde svart i en tråd som hadde dette ordet i overskriften.
![]() |
![]() |
Emneord |
mammahjerte, pønt |
|
|