Genial oppbevaring av rundpinner
Jeg har lenge vært på utkikk etter en vettug oppbevaring av rundpinner, uten å komme helt i mål. I dag fikk jeg denne saken fra Namaste i posten (fra pinnsvindesign.no, men de har den billigere utenlands) og den gjør virkelig jobben!!

I min er det nå 37 (!) rundpinner i størrelser fra 2 opp til 7. Jeg har arvet mormor sine rundpinner også (dvs jeg tok ikke ermepinnene , som hun også hadde en million av, siden jeg har lært meg magic loop) og hadde endel fra før selv. Og nå har jeg f.eks 3x rundpinne i 6 For ikke å snakke om 7 rundpinner i 4!! Og det er mer plass! Ikke mye mer, men det er plass til flere pinner. Men egentlig har jeg lyst til å overbevise meg selv om at jeg trenger en annen i en av de andre fargene, også.
Men uansett, den anbefaler jeg virkelig (gitt at jeg har hatt den en hel dag og den har plass til alle rundpinnene mine uten at de skvetter ut, og at den virker sturdy), også kommer den i fine farger 

Jobben ble akkompagnert av denne saken, en pinnemåler, som ga en herlig utfoldelse av indre aggresjon og litt voodoofølelse når jeg fikk testet alle de 37 rundpinnene Den er kjøpt hos en norsk selger på etsy, her, og finnes både i metric og US.

|