Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om Madonnas HM-kolleksjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 02:44   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva synes dere om Madonnas HM-kolleksjon?

Flate, det var mye fint, synes jeg. Kolleksjonen kan skues på http://www.hm.com/no Klikk på Madonna, så kommer du videre.

Digga spesielt den lange hvite kjolen, knebuksene og :sikle, sikle: silkekjolen.

Gammel 10-03-07, 08:17   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Madonnas HM-kolleksjon?

Kjedelig til å skulle være en spesiell kolleksjon. Dvs. ikke noe annet enn HMs basic-kolleksjon i utgangspunktet. Som jeg igrunn bruker endel av, men da som billige basisplagg. Den lange, hvite kjolen var fin, men når det kommer til så "enkle" plagg foretrekker jeg at de er sydd av andre enn HM slik at de faktisk kan se eksklusive ut og ha et godt snitt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 08:33   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den svarte skinn-trenchcoaten så fin ut, og så likte jeg noen av kjolene, bl.a. skjortekjolen. Kan godt tenke meg å se nærmere på endel av de klærne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 08:38   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns den mønstrede kjolen i silke og den mønstrede toppen i silke var verry nais
Men av en eller annen grunn er jeg bestandig for sent ut når det kommer slike SE kolleksjoner, så det er bestandig tomt når jeg kommer meg dit.

Gammel 10-03-07, 08:42   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Stilig

Men vi har ikke hm

Gammel 10-03-07, 08:46   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte den beige skjortekjolen til 498,-

Ellers syntes jeg den var en veldig klassisk kolleksjon
Et av de siste antrekkene med hvit skinjakke og hvite bukser var også litt tøff

Jeg kommer nok til å prøve og få tak i ovennevnte kjole

Sendte forresten en mail til HM kundeservice for en stund siden og spurte om det var mulig å få kjøpe denne kolleksjonen på nett
De skulle komme tilbake med svar

Gammel 10-03-07, 10:56   #7
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser ikke for meg meg selv, i noen av de klærne.
Mulig det er fordi de ser ut for å være skapt for lange, slanke kvinner.

Madonna er jo ikke så lang ... kanskje det er for korte slanke kvinner da? Uansett så tror jeg ikke plaggene ville sitte pent på meg.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:23   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg likte den beige skjortekjolen til 498,-

Me too

Tror jeg må prøve skaffe meg en sånn.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:42   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg ser ikke for meg meg selv, i noen av de klærne.
Mulig det er fordi de ser ut for å være skapt for lange, slanke kvinner.

Madonna er jo ikke så lang ... kanskje det er for korte slanke kvinner da? Uansett så tror jeg ikke plaggene ville sitte pent på meg.

Tenkte det samme om en del av plaggene. Veldig mye fint, men veldig lite som jeg kunne hatt på meg Noen av kjolene, kanskje, men buksedressene kan jeg bare glemme. Jeg trekker alt for mye rundt brystet og for lite rundt livet. Finner sjelden klær hos H&M som passer hvis det ikke er laget i stretch.

Gammel 10-03-07, 12:17   #10
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sendte forresten en mail til HM kundeservice for en stund siden og spurte om det var mulig å få kjøpe denne kolleksjonen på nett
De skulle komme tilbake med svar

Det står "online and in stores 22nd March", så den kan helt sikkert kjøpes online

Gammel 10-03-07, 12:21   #11
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Det står "online and in stores 22nd March", så den kan helt sikkert kjøpes online

Nå må du komme deg ut i bilen, kiddo, og ikke sitte her!

Gammel 10-03-07, 12:37   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det er flere kjoler som jeg godt kunne tenke meg, men jeg gidder ikke å stå og slås med 1000 kvinnfolk for å få tak i dem. Så enten prøver jeg meg online, og ellers er det bare Tough Luck.

Gammel 10-03-07, 14:18   #13
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Klassisk og deilig.

Gammel 10-03-07, 16:31   #14
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det var mye klassisk og fint der. Selv om jeg tror at dette er klær som ikke ser flatterende ut på alle som er mer enn størrelse 38.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:51   #15
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det var mye klassisk og fint der. Selv om jeg tror at dette er klær som ikke ser flatterende ut på alle som er mer enn størrelse 38.

Hvorfor ikke?

Jeg er 42, men jeg er proposjonert "timeglass". Dvs lik over bryst og rumpe og inn i livet.
Har tilsvarende dress og kjole som er i denne kolleksjonen. Går helt fint det.

Gammel 10-03-07, 17:05   #16
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvorfor ikke?

Jeg er 42, men jeg er proposjonert "timeglass". Dvs lik over bryst og rumpe og inn i livet.
Har tilsvarende dress og kjole som er i denne kolleksjonen. Går helt fint det.

Da er du heldig! Med timeglassfasong funker klærne jo veldig bra. Men ettersom det er belte i mange av modellene (de fleste?) og de har smalt snitt så må man virkelig være meget velproporsjonert (eller meget slank) for at det skal se bra ut. Med noen unntak, silkekjolen så veldig bra ut, og den kan kle mange tror jeg.

Jeg er størrelse 38, men eier ikke midje, så jeg kan ikke bruke noen av de fine kjolene der.

Gammel 10-03-07, 17:27   #17
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Da er du heldig! Med timeglassfasong funker klærne jo veldig bra. Men ettersom det er belte i mange av modellene (de fleste?) og de har smalt snitt så må man virkelig være meget velproporsjonert (eller meget slank) for at det skal se bra ut. Med noen unntak, silkekjolen så veldig bra ut, og den kan kle mange tror jeg.

Jeg er størrelse 38, men eier ikke midje, så jeg kan ikke bruke noen av de fine kjolene der.

Jeg er litt overdimensjoner i lårene da, men det går stortsett greit.
Jeg tror nok figur har mer med om ting passer eller ikke ja. Jeg får det meste til å passe, men er jo ikke alt som er like kledelig fordet

Gammel 10-03-07, 17:29   #18
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte mye av det; men ikke alt. En del så litt "tantete" ut. Det kan være fint hvis man ellers ser ung og fresh ut, men muligens ikke hvis man er over 30. Men jeg likte den hvite selskapskjolen, trenchcoaten (ikke den i skinn, lange frakker i skinn får jeg litt sånn synth-rock-vibber av ), og et par av de andre plaggene, samt skoene og veskene. Bodyene kan jeg dy meg for.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 17:57   #19
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Silkekjolen Og de fleste beltene likte jeg

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 18:08   #20
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er litt overdimensjoner i lårene da, men det går stortsett greit.
Jeg tror nok figur har mer med om ting passer eller ikke ja. Jeg får det meste til å passe, men er jo ikke alt som er like kledelig fordet

Nei, det var det.

Disse skjørtene som går så høyt opp i livet er drepen for en litt større mage, uansett om man greier å presse seg inn i den eller ikke. Jeg må trene *litt* Pilates før det blir aktuelt, for å si det sånn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.