Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slanketråder i underforumet Helserelatert

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 09:02   #41
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det er klart det er lov å lufte noe, og tonen var helt fin, jeg syns likevel temaet er av en sånn art at det er lett å tenke sutring (åh, andre gjør noe jeg ikke greier, det vil jeg ikke bli eksponert for)
Men jeg respekterer at det ikke var intensjonen. Når det gjelder mengden tråder er jo det svart på, så da er vel saken grei, og ingen trenger ha dårlig samvittighet for å være med i slankegruppene.

Jeg har allerede forklart at det ikke har med manglede viljestyrke å gjøre. Jeg er så slank som jeg trenger å være.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:05   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg har ingen intensjoner om å spekulere i trådstarters årsak til å synes slanketrådene er uinteressant, men jeg synes det er sutrete når det er snakk om såpass få tråder. Hadde det blitt opprettet nye tråder hver eneste dag og det var umulig å diskutere andre ting i underforumet fordi slanketrådene hadde så voldsom aktivitet, hadde jeg forstått det, men slik er det jo ikke. Om man synes slanketrådene er kjedelige/uinteressante/dumme er det ikke vanskelig å opprette tråder med andre tema, og er det noe som fenger andre også, vil de jo få mer aktivitet enn slanketrådene. Jeg ser ikke helt vitsen med noe eget underforum når det er snakk om 5 tråder.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:09   #43
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Nei, men det opprettes ikke forskjellige tråder for de som skal jogge 1 km, 1 mil eller 5 mil heller? Det var mer i den gata jeg tenkte. En tråd for vektnedgang. Men det plager meg ikke så mye i grunn altså, det var mer sånn "Ja, når du nevner det..."-svar til HI.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:12   #44
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har ingen intensjoner om å spekulere i trådstarters årsak til å synes slanketrådene er uinteressant, men jeg synes det er sutrete når det er snakk om såpass få tråder. Hadde det blitt opprettet nye tråder hver eneste dag og det var umulig å diskutere andre ting i underforumet fordi slanketrådene hadde så voldsom aktivitet, hadde jeg forstått det, men slik er det jo ikke. Om man synes slanketrådene er kjedelige/uinteressante/dumme er det ikke vanskelig å opprette tråder med andre tema, og er det noe som fenger andre også, vil de jo få mer aktivitet enn slanketrådene. Jeg ser ikke helt vitsen med noe eget underforum når det er snakk om 5 tråder.

Jeg legger tydeligvis noe helt annet i begrepet sutre enn du, men fint at du oppklarer og det i en tone som fremstår hakket bedre enn i det forrige innlegget ditt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:13   #45
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei, men det opprettes ikke forskjellige tråder for de som skal jogge 1 km, 1 mil eller 5 mil heller? Det var mer i den gata jeg tenkte. En tråd for vektnedgang. Men det plager meg ikke så mye i grunn altså, det var mer sånn "Ja, når du nevner det..."-svar til HI.

Det var også i disse baner jeg tenkte, en tråd for et hvert kilosintervall, for hver måned o.s.v som ligger i toppen på underforumet, og får det til å fremstå som et slankeforum.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:14   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Det var nok kanskje litt sent på kvelden da jeg skrev det forrige innlegget. Beklager det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:18   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg syns absolutt det er lov til å spørre om slike ting, og HI var nøytralt nok, syns jeg. Jeg regner med at det blir oppfattet av noen som sutring, fordi man ikke helt ser problemet selv. Nå er slanking og vektnedgang problematiske tema for noen, og for andre bare dødskjedelige. Verden er invadert av et voldsomt fokus på vekt. Allikevel syns jeg ikke at 5 av 20 tråder (minus de to klistrede) i et underforum, eller 5 av 50 uleste er veldig mye. Det blir litt som å mene at hvis 5 av trådene på litteratur handler om fantasy, så burde det bli et eget underforum, fordi jeg ikke liker det. Eller at det burde holde med en tråd om emnet.

Jeg tror for øvrig ved å ikke gi slanking et helt eget underforum, så er man ned på å holde fokuset på en sunn mengde, som det er relativt lett å overse i den store haugen med andre tråder på på helseforumet, eller på forumet til sammen. Syns man et underforum har lite interessant tematikk, er man hjertelig velkommen til å starte nye tråder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:25   #48
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns absolutt det er lov til å spørre om slike ting, og HI var nøytralt nok, syns jeg. Jeg regner med at det blir oppfattet av noen som sutring, fordi man ikke helt ser problemet selv. Nå er slanking og vektnedgang problematiske tema for noen, og for andre bare dødskjedelige. Verden er invadert av et voldsomt fokus på vekt. Allikevel syns jeg ikke at 5 av 20 tråder (minus de to klistrede) i et underforum, eller 5 av 50 uleste er veldig mye. Det blir litt som å mene at hvis 5 av trådene på litteratur handler om fantasy, så burde det bli et eget underforum, fordi jeg ikke liker det. Eller at det burde holde med en tråd om emnet.

Jeg tror for øvrig ved å ikke gi slanking et helt eget underforum, så er man ned på å holde fokuset på en sunn mengde, som det er relativt lett å overse i den store haugen med andre tråder på på helseforumet, eller på forumet til sammen. Syns man et underforum har lite interessant tematikk, er man hjertelig velkommen til å starte nye tråder.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:36   #49
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

J


Om du finner noe som likner surhet i mitt hovedinnlegg imponeres jeg.

Det var ikke ditt innlegg jeg siktet til. Beklager jeg skulle quotet Pelle.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 10:57   #50
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg skrev at det gjorde meg litt sur, og jeg har senere trukket det tilbake. Jeg antar det er flere enn meg som i ny og ne blir litt sure over diverse bagateller, uten at det er en verdenskrise av den grunn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no