|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl.....jeg har liksom ikke noe å ha på bena til to av kåpene mine |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl..Nå har jeg pløyd meg igjennom alt det brune på Brandos, og hjelpes, det var mye fælt! Disse fra el Naturalista likte jeg ganske godt - og de er nok gode å gå i:
|
|
|
|
#9 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl..Takk for svar Sist redigert av Liljekonvall : 05-09-11 kl 13:48. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl..Disse er ganske ok, men usikker på snøringa altså |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl..De fra Art blir jo tøffe! Jeg bruker mest svarte støvletter sjøl - har ikke hatt brune på mange år, så jeg vil jo mene at svarte må gå.
|
|
|
|
#12 |
|
Retromum
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl..Jeg har nettopp bestilt de fra Art, kjempetøffe!!
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hælJeg synes Fly London Mol er veldig fine. Gode å gå i er de også.
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl
Finnes de i år også? Jeg siklet på dem i petrol, men de passet ikke så godt til foten min.
|
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjøpte disse (tror det er de samme) i lilla ifjor. Da slet jeg med ryggen og kunne ikke gå med hæler eller harde såler. Disse funket bra |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hælDe figurerer i hvert fall i Flys nettbutikk, så jeg regner med at de er i årets kolleksjon også. De satt veldig fint på min fot/ankel, og jaggu var de ikke regulerbare nok til at de gikk om leggen også.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hælJeg har sko med samme såle/lest, og kan bekrefte at de er veldig gode å gå i. (Og desto mer overraskende var det at støvlettmodellen ikke passet.
|
|
|
|
#18 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl2) Sist redigert av Liljekonvall : 05-09-11 kl 13:53. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Disse er fine, ja...men jeg blir ikke helt fortrolig med slik såle. Men plutselig en dag er jeg der |
|
|
|
![]() |
|
|