|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() 40-årsdag, hjelp?!Jeg er blitt invitert i 40-årsdag til svigermor!! (Egentlig stemora til sambo, hehe, men jeg kaller henne for svigermor....) Så da lurer jeg veldig på hva jeg skal kjøpe. Hva liker egentlig 40åringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Hva liker førtiåringer? Sorry, men det er egentlig et like dumt spørsmål som å spørre "Hva liker folk på tjueto og et halvt?". Jeg tror nok du bør drive litt research for å finne ut hva akkurat hun liker og er interessert i.
![]() |
#3 |
Aktiv
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Dæven, skulle ønske jeg hadde svigermor på førti jeg...
![]() |
#5 |
Aktiv
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Jeg har igjen en liten stund til 40 jeg da
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg tror de fleste her inne er sånn rundt 40 - så ikke veldig smart å få det til å høres ut som: hva liker pensjonister nå til dags.
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
Joda skjønner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Om hun trener mye, kunne hun kanskje satt pris på noe relatert til det? God bodylotion, fin shampo eller noe sånt? Med trening følger dusjing.
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg syns ikke vin er noen god "universalgave" - det burde man bare gi til folk man kjenner godt og som man vet ønsker seg alkohol ( men ikke ønsker seg det for mye.....). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Et skjerf fra Becksöndergaard
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Gavekort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Etpar pynteskåler eller noe annet fint fra merket Green Gate.
![]() |
#16 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 38, og jeg fikk Nintendo 3DSi til bursdagen min. Folk er forskjellige, tror du kjenner svigermor bedre enn det vi gjør for å avgjøre hva som faller i smak hos henne.
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nytt, lekkert treningstøy kan kanskje være en idé om hun er glad i å trene. Gavekort på hudpleie/spa er som regel ganske 'safe'. En god vin eller en fin champagne kan kanskje også være noe dersom du ikke kjenner henne så godt (men vet at hun setter pris på vin..). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg skal i en førtiårsdag på lørdag, så jeg følger spent med. Hva liker egentlig så gamle folk?
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg ble 40 å fjor, og jeg hadde ikke likt halvparten av forslagene i denne tråden. 40-åringer er forskjellige, og du kommer nok lenger med å spørre mannen din eller faren hans om tips enn å spørre oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Ja, det er litt interessant hva vi oldiser egentlig liker... |
![]() |
![]() |
![]() |