Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 23:12   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?

For et par-tre år siden søkte en venninne og jeg om parsell, og i kveld fikk jeg telefon om at vi har fått! Jeg kan veldig lite om jordbruk, men går på med stor iver og pågangsmot. Heldigvis er min mor gartner og kan bistå underveis.

Har noen tips til hva vi kan ha der? Gjerne noe som ikke er altfor komplisert. Og andre lure parsellstelletips?

Vi tenker på poteter, gulrøtter, løk, urter, bær, beter og kanskje noen prydblomster i første omgang.

Sist redigert av Tallulah : 21-03-07 kl 18:06. Årsak: Forklare hva parsell er
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.