Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-11, 13:07   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

I 2012 skal vi spise vegetar en gang i uka, minst! Være med?

Derfor trenger vi en tråd med vegetaroppskrifter. Bring it on, din beste vegetaroppskrift!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 13:18   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Vi har 1-2 vegetariske måltider i uken, men ikke alltid det blir mandager. Håper på mye god inspirasjon her.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 13:21   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

God ide.

Jeg kan starte med sheperds pie med sopp.

Skjær champignon i biter og stek dem i smør. Når de er passe stekt, sper du med mel, salt og litt chilipulver og melk til en ganske tykk saus.

Lag potetstappe.

Ha champignonene i bunnen av en høy ildfast form med potetstappen oppå som lokk. Ost oppå potetene. Stek på 200 grader i ca 10 minutter.

Server med salat.

Ikke akkurat lavkarbo, men veldig godt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:07   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jeg liker tanken, men siden knerten ikke spiser grønnsaker så lar det seg ikke gjennomføre. Mannen og jeg spiser vegetar en middag annenhver uke. De andre måltidene hadde egentlig ikke vært så vanskelig å følge opp, egentlig.

Jeg har egentlig en del gode oppskrifter, så jeg skal lete litt.

Du burde søke opp halloumi her på FP. Jeg har lagt ut en god vegetaroppskrift med grillet halloumiost (som lot seg kombinere med grillet pølse til familiens minstemann).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:11   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jeg abonnerer her, for dette var jo en god idé.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:12   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jeg har også planer om en grønnsaksdag i uka, så jeg følger med i tråden og legger sikkert ut noen oppskrifter etterhvert. Jeg har noen favoritter, men det er alltid gøy med mer variasjon og nye smaker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:27   #7
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Denne fantastiske minestronesuppen har jeg laget flere ganger. Kjempegod.

http://kjottfrimandag.no/?p=86

I tillegg lager vi ofte denne, rød linsesuppe, og lassi er bare så utrolig godt til.

http://mewkid.net/r%C3%B8d-linsesuppe-med-karri/

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:31   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jøss, er det så uvanlig, eller skal jeg si vanlig å spise kjøtt eller fisk hver eneste dag altså? Vi er ikke veggiser men spiser ikke fisk eller kjøtt mer en kanskje maks 4 dager i uken vil jeg tippe. Men det kan jo også ha noe med det å gjøre at vi ikke er så nøye på å ha middag hver eneste dag, det blir en lettvind løsning minst en dag per uke og det blir alltid uten kjøtt/fisk (type speilegg, nudler osv.)

Men vesla har med seg venner hjem på besøk ganske ofte og da blir det mye barnevennlig mat som pasta og lasagne, de blir nesten alltid "vegetar". Bruker da fullkornsprodukter og lager deilig tomatsaus eller sauser med ost. Skjærer opp grønnsaker så det alltid er et utvalg av forskjellige ting de fleste liker noe av. Ofte lager jeg taco til de også og da kan godt være jeg bruker Quorn farse, som er et vegetarprodukt.

Siden jeg selv prøver å unngå for mange karbohydrater tar jeg ofte f.eks squash, røde og gule paprika, gode tomater, rød løk og litt hvitløk og chilli og bare baker i ovnen med masse fetaost. Skjærer opp i fine biter og gjør det attraktivt, har over fetaosten siste ti minuttene. Saltflak og pepper.

I bunn og grunn baker jeg det aller meste av grønnsaker. Bakte søtpoteter er jo også kjempegodt. Indisk mat passer også utmerket som vegetarmat, og det spiser vi minst to ganger per uke. Da ofte linseretter og ost/spinat blandinger som funker finfint uten kjøtt.

Men fin tråd, trenger inspirasjon til mer variasjon i kosten.


Sist redigert av Lisa : 01-01-12 kl 13:08.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:35   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jeg spiser vegetarisk (vel, vegansk da) 365 dager i året (366 i år), og blogger om nesten alt jeg spiser, i hvert fall det gode, hehe. Kanskje noen finner inspirasjon her. I tillegg har jeg mange følgere som ikke er veganere men melk- og eggallergikere.

En av mine næreste venner har jobbet som matskribent i mange år og driver en av Norges beste veganblogger, Vegetarbloggen, her er det utrolig mye bra, inkludert produkttester som jeg selv har deltatt i (grusomme bilder av meg, jeg er IKKE fotogen). Mannen hennes er fotograf og tar utrolig flotte bilder til bloggen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 01-01-12 kl 12:59.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:48   #10
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Jeg skal være med. Har hatt dette forsettet hvert år og det ender med posetomatsuppe eller at vi dropper hele middagen.
Men kanskje i år...!
Off, jeg er rævvadårlig på kjøkkenet altså.

Takk for linkene DD, de er lagret i favorittene mine. De hjelper meg sikkert å holde ut litt lenger enn vanlig - og alle monner drar jo!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:58   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Nei, det er ikke uvanlig at vi har middager uten fisk og kjøtt. Jeg tenker likevel å ha et litt mer bevisst forhold til å ha det minst en gang i uka, og prøve ut nye oppskrifter først og fremst med grønnsaker og linser/bønner, ikke pasta eller ris.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:01   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Uvanlig for meg. Har som regel med noe kjøtt eller fisk i middagene jeg lager.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:39   #13
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Vi er med, men ikke nødvendigvis på mandager. Når vi har middagsgjester, er det som regel vegetarianere, så det blir oftere vegetar på andre dager.

Kanskje vi kan ha en vegetar-tråd med hva du spiste til middag?

Blant vegetarmaten vi er glade i, finner vi vegetarvarianten av quiche, hjemmelaget tomatsuppe, hjemmelaget blomkålsuppe, falafel, ferdige vegetargreier fra helsekosten (linsebiffer, sesamnuggets, basilikapuckar, denslags), vegetarlasagne, stekte rotfrukter etter denne oppskriften, stekt ris.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:41   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Spennende, her skal jeg henge litt. Jeg har lyst å lære meg noen enkle, gode og barnevennlige supper.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:43   #15
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Den oppskriften emd stekte rotgrønnsaker så virkelig god ut.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:43   #16
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Har strevd litt med dette i tankene. Lurt litt på hvordan en lager fullverdige middager uten proteiner fra kjøtt eller fisk. Vi spiser gjerne noe enkelt i løpet av uken, men jeg har aldri helt god samvittighet med å bare servere grøt, pannekaker eller speilegg. Føler liksom at både en voksen mann og barn i vekst "trenger" litt mer enn det.

Abbonerer på denne tråden, og følger spent med

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:44   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

De suppene som går mest igjen her i huset, er hjemmelaget tomatsuppe og blomkålsuppe. Mannen min liker ikke sistnevnte (går det an?!), men tomatsuppen går ned på høykant, og barna elsker begge suppene. Er jeg skikkelig i husmorhjørnet lager jeg focaccia eller noe til suppen også.
Bruker endel tofu, lager feks. "bacon" og "eggerøre" av det, som smaker såpass likt originalene at jeg har lurt begge ungene. Veldig godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:05   #18
Tvillingmammahilde
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 26
Tvillingmammahilde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Hjemmelagde supper går det masse av her hjemme. Kremet potetsuppe. Gulerotsuppe, jordskokk suppe. Prøver å bruke de grønnskakene som det er sesong for. Får veldig skryt av gulerotsuppa og den er superenkel. Stavmikseren er en god venn
1kg gulerøtter
4 poteter
1l buljong( bruker å koke masse og fryse ned i melkekartonger men går fint å bruke kjøpevarianten)
1 gul løk
4 båter hvitløk
1 boks kokosmelk
Salt og pepper
Smør
Håper det smaker
Ps. Bruker å lage parmabrødpinner som jeg serverer til.

Tvillingmammahilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:13   #19
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Vi har også minst et par kjøtt/fiskefrie middager i uken, men som regel ikke på mandager, da er det ofte rester fra søndagsmiddagen som oftest er med kjøtt eller fisk. Som vanlig husker jeg ikke hva vi pleier å spise, så jeg vil også henge her for inspirasjon. Det jeg tror vi spiser mest av er diverse supper, men enkelte av dem er nok ikke strengt vegetariske ettersom jeg ofte bruker kyllingkraft (dvs fond fra flaske eller kartong) i dem, men det kan jo lett erstattes av grønnsakskraft. Tomatsuppe og linsesuppe/-gryte er nok gjengangere, og jeg er veldig glad i potet- og purreløksuppe, men det er dessverre ikke datteren min (og dessuten synes jeg den er best med litt sprøstekt serranoskinke på toppen, og da er det plutselig ikke Meatfree Monday lenger, kan man si. Men ristede valnøtter er en god erstatning).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:23   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Det ikke være mandager, altså. Meat Free Monday er bare et begrep. Vi spiser heller ikke kjøtt hver eneste dag, men jeg prøver å sette det litt i system, både med vegetardager og fiskedager.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no