|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() London med barnVi skal til London om ikke så lenge, og det er første gang niåringen skal være med.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: London med barnScience museum.
![]() |
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: London med barnHøres helt fortreffelig ut! Vi var på London Eye da vi var der med barn, og selv om Mini var mindre enn Poden så var det veldig kjekt å kunne se London "fra lufta" og kunne peke ut alle severdighetene. Pluss at det var en fin opplevelse i seg selv.
![]() |
#4 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London med barnVi syntes dette var ganske annerledes og artig da vi var på Londontur med barn: http://www.londonducktours.co.uk/
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: London med barnJeg har vært i London med mannen min; det kvalifiserer til å ha vært der med barn. (Kilde: youtube.com) ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: London med barnDere skal på mye av det samme som vi var på for to år siden med minstebarnet. Vi bodde også rett ved Kensington Gardens, og han la sin elsk på en bakgaterestaurant som het Maggie Jones. Mystisk innredning med masse gamle ting og god tradisjonell engelsk mat servert i forskjellige slags gamle kopper og kar, der spiste han blant annet villsvinpølser som falt veldig i smak. Men det som gjorde det litt ekstra var ekstremt hyggelig betjening som tok seg god tid til å snakke med en liten gutt som gjerne ville snakke litt engelsk med de innfødte. Det trenger selvfølgelig ikke være de samme som er der nå. Det var også en spesielt god Creme Brulee-variant der, når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: London med barnVi så Lion King når jentene var 8 og nesten 10 år. Både store og små synes at det var fantastisk flott! Kjekt at ungene kjenner historien og fantastiske kostymer.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: London med barnVi var i høst med vår niåring. Science museum, spesielt romfartsavdelingen, IMAX-kinoen og gavebutikken var en kjempehit. Det er gøy med sånn hoppe-av-og-på-guidebuss også, og alt det andre har skrevet over her. Unntatt London Eye, vi gadd ikke køen. Sjokoladeavdelingen i Harrods er vidunderlig, og Hamley's er gøy for store og små.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: London med barnVi kjøpte lunsj hos Pret a Manger og spiste parklunsjer alle dagene vi var der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: London med barn
Hiawata så denne da han var fire, og tror bittelitt fremdeles at den var ekte. Dinosaurskjellettsamlingen er imponerende. Selve museet er også flott, og i andre etasje har de et lite jordskjelvrom som er verdt en tur innom.
Hiawata elsket deres mac n' cheese, også har de veldig fargerike alkoholfrie drinker som unger kanskje syns er stas.
Jeg liker også Wagamama. Spesielt de grønne soyabønnene med salt på.
Sist redigert av Tallulah : 27-03-12 kl 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: London med barnUtrolig bra tråd. Masse bra tips. Slenger meg på her.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: London med barn
Akkurat de er grunn alene for å spise der, ja. Skilpadda: Hvis du vil prøve så heter de Edamame.
![]() |
![]() |
#13 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: London med barnJeg har ingen tips å komme med, jeg måtte bare fortelle at jeg leste "involvere Poden" som "invadere Polen", også tenkte jeg at det var litt historieløst å gjøre det fra London. Og at dere kanskje er litt få.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: London med barnDet er mye gøy for unger å se på / underholdes av på Covent Garden.
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: London med barnKitty!
![]() |
#16 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: London med barnJeg tror også at Lion king vil være flott for poden å se. Jeg har sett den og ble mektig imponert over det. Folk som går hele forestillingen på stylter som giraffer f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: London med barnJeg syntes alt tok tid i London og vi fikk sett og gjort en brøkdel av hva vi egentlig hadde planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: London med barnMitt tips er å basere seg på busser fremfor bane når man har lave barn. Det er ikke så veldig gøy å være klemt sammen med masse andre mennesker når ansiktet ditt er i rumpehøyde.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: London med barnJeg har vært inne på tanken om Lion King, men Poden har ikke sett filmen, så han var mindre interessert da jeg foreslo det, og mannen hater musical, så jeg tror det blir med tanken.
![]() |
|
|