|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Teknisk undertøy barnJeg har alltid kledd på barna mine omtrent som jeg kler meg selv, og det har fungert overraskende godt. Så når de nå har blitt store og glade i å bedrive utendørsidrett og løpe rundt i all slags vær, så vil jeg fortsette trenden.
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teknisk undertøy barnHelly Hansen dry superundertøy finnes i juniorstørrelser, http://www.fjellsport.no/helly-hanse...il-junior.html
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teknisk undertøy barnNordheim har ulike typer, Aretti, G-sports eget merke har ulike typer, Devold og Helly Hansen finnes i hver fall på vår lokale G-sportsbutikk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teknisk undertøy barnVi har Nordheim kjøpt på G-sport, McKinley kjøpt på Intersport og Peak Performance (var på supertilbud) kjøpt på Sport1. Mine barn er 11 og 12 og har hatt dette i et par år.
![]() |
#5 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teknisk undertøy barnHvis du vil kjøpe i nettbutikk, så har de superundertøy til barn hos: Sist redigert av Liljekonvall : 29-04-13 kl 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
![]() Sv: Teknisk undertøy barnBåde Norheim og Aretti sorterer i kategorien superundertøy for meg, og det er noe helt annet, jeg liker det ikke så veldig godt. Det er jo egentlig en smakssak. Men det HH settet skal jeg se nærmere på. Det er sånn som jeg selv liker å ha inn mot kroppen.
![]() |
#8 |
snur
|
![]() Sv: Teknisk undertøy barnOm det er til fotball så har Unisportstore mye superundertøy. Veldig godt og med litt hals. Kan sikkert brukes til mye annet enn fotball også, tettsittende og gode.
![]() |
#9 |
Skinner
![]() Sv: Teknisk undertøy barnTakk, Bayone, det er akkurat slikt jeg leter etter. De har slike Nike t-skjorter, og liker dem veldig godt, men jeg ser at det kan være lurt med noe som er langermet også.
![]() |
|
|