Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teknisk undertøy barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-13, 15:26   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Teknisk undertøy barn

Jeg har alltid kledd på barna mine omtrent som jeg kler meg selv, og det har fungert overraskende godt. Så når de nå har blitt store og glade i å bedrive utendørsidrett og løpe rundt i all slags vær, så vil jeg fortsette trenden.

Derfor leter jeg etter godt teknisk undertøy til dem. De har t-skjorter, men jeg finner ikke noe med lang arm. De trenger noe å ha innerst når ulltøyet legges bort. Er det noen som har gode tips om hva og hvor jeg finner det. De er 9 år og bruker 134-140 i klær.

Gammel 29-04-13, 16:29   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Teknisk undertøy barn

Helly Hansen dry superundertøy finnes i juniorstørrelser, http://www.fjellsport.no/helly-hanse...il-junior.html

Gammel 29-04-13, 17:29   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nordheim har ulike typer, Aretti, G-sports eget merke har ulike typer, Devold og Helly Hansen finnes i hver fall på vår lokale G-sportsbutikk.

Gammel 29-04-13, 17:34   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Nordheim kjøpt på G-sport, McKinley kjøpt på Intersport og Peak Performance (var på supertilbud) kjøpt på Sport1. Mine barn er 11 og 12 og har hatt dette i et par år.

Gammel 29-04-13, 19:12   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du vil kjøpe i nettbutikk, så har de superundertøy til barn hos:

www.gmax.no har Norheim kr 99,-pr del og Aretti kr 69,- pr sett. Har god erfaring med Nordheim til mine jenter.

www.xxl.no har HH dry sett til kr 399,-

www.stormberg.com har superundertøy satt ned til kr 99,- pr del.

www.badaboom.no har bambus superundertøy til kr 449,- pr sett.

Sist redigert av Liljekonvall : 29-04-13 kl 19:20.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 20:18   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden har fra Bjørn dæhlie, det kjennes veldig godt ut.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 20:30   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Både Norheim og Aretti sorterer i kategorien superundertøy for meg, og det er noe helt annet, jeg liker det ikke så veldig godt. Det er jo egentlig en smakssak. Men det HH settet skal jeg se nærmere på. Det er sånn som jeg selv liker å ha inn mot kroppen.

Gammel 29-04-13, 20:45   #8
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Om det er til fotball så har Unisportstore mye superundertøy. Veldig godt og med litt hals. Kan sikkert brukes til mye annet enn fotball også, tettsittende og gode.

Gammel 29-04-13, 21:17   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Takk, Bayone, det er akkurat slikt jeg leter etter. De har slike Nike t-skjorter, og liker dem veldig godt, men jeg ser at det kan være lurt med noe som er langermet også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.