|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Vi har vært en liten tur i LondonTuren over gikk greit. Første natten var kjip. Iben var ikke helt i form før vi dro og første natten gikk med til hyppige oppvåkninger og starten på noen dager med feber. Calpol ble vår beste venn. Med paracet innabords gikk dagene noenlunde greit, men det er klart at det ble slitsomt for henne. Og for oss.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonFader, der forsvant hele innlegget mitt.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonMat måtte også til. Det er kjedelig å vente på at lillesøster skal bli ferdig når det er så mye å se på.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonEllers var vi på Hamley's to dager. Emma digget den og brukte mesteparten av sine £80 som hun hadde i lommepenger der inne. Der og i souvenirsjappene, så nå har hun både leker, caps med London på, Liverpool t-skjorte og en Big Ben blyantspisser.
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonDere har hatt en fin tur. Bildene var flotte.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonEmma tok mesteparten av bildene på sitt kamera. Jeg hadde generelt nok med å holde styr på Iben.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonSå flotte bilder, det høres ut som om dere har hatt en kjempefin tur. Nå fikk jeg jammen meg lyst til å dra på en liten byferie med mann og barn. Men det er jo så himla dyrt å reise, ihvertfall for oss som bor langt oppe i nord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i London
Om du er ute i god tid, så går det vel an?
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var jo slett ikke ille. Det er klart at med litt planlegging i tillegg til å være tidlig ute så går det an. Til høsten blir jeg student og går ned i halv stilling på jobb, så da blir det sikkert lettere å ta seg fri noen dager også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonJa. Jeg bestilte i januar og det var egentlig i siste liten når det gjaldt å få både billig hotell og fly.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonSå herlig det så ut!
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonTakk for en flott rapport.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonDet var bare jentene denne gangen. Guttungen bor med sin far og for å være ærlig så hadde jeg ikke orket tre stk alene i London.
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonDet ser ut som dere hadde en flott tur tiltross for sykdom, brannalarm og lange avstander. 20 grader høres jo skjønt ut ...
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
Det hadde kanskje vært litt i overkant å holde orden på
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonSer ut som dere har hatt en fin tur. Herlige jenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonHøres ut som en vellykket tur, til tross for at dere ikke kom dere til Legoland.
![]() |
#19 |
Javel
|
![]() Sv: Vi har vært en liten tur i LondonTusen takk for reiserapporten, ser ut for at dere har hatt en fin tur. Og det hotellet så jo kjempebra ut til å være rimelig hotell etter engelsk standard.
![]() |
|
|