|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeHei,
Lagt til etterpå: Nå fant jeg denne også. Eva Lie som har designet jubileumsdrakten har også gjort en Hundreårsdrakt. Dessverre finner jeg den bare i Flash, men gå inn på www.evalie.no og klikk på Hundreårsdrakten. Sist redigert av Pelen : 21-05-07 kl 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeFestdrakten er penest, men den svenske er jo mest "eksotisk". Jeg har sett den i reallife og synes den er penere enn den framstår på bilder.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes at den jubileumsdrakten for Oslo er helt nydelig, og klart den peneste av de du vurdrerer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeDen nederste, er det jubileumsdarkten, var utrolig flott
![]() |
#6 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg syns så absolutt den svenske er kjempefin. Jeg syns ikke Oslodrakten er noe spesiell fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes jubileumsdrakten er den fineste!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velge
Ja, det er akkurat det jeg syns også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg hadde vaklet mellom disse to:
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJubileumsdrakten er min klare favoritt av de du viser fram her. Kjempefin!
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes Sverigedrakten var fin og så er jo det noe spesielt da.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeLagt til etterpå: Nå fant jeg denne også. Eva Lie som har designet jubileumsdrakten har også gjort en Hundreårsdrakt. Dessverre finner jeg den bare i Flash, men gå inn på www.evalie.no og klikk på Hundreårsdrakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes at begge var pene. Enig i at den mørkere varianten av Sverigedrakten var den peneste. Når det gjelder Oslodraktene så synes jeg at Jubileumsdrakten var den peneste. Også penere enn 100årsdrakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeHadde valgt jubileumsdrakten - den skal jeg og ha hvis det viser seg at den gamle bunaden min ikke kan legges ut mer. *håpefull*
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg syns Sverigedrakten er finest! Min oldefar var svensk, kanskje jeg kan skaffe den?
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velge
Det har jeg ikke tenkt på. Den ser sånn ut (om jeg fant riktig da). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes den svenske var fin jeg.
![]() |
#19 |
fri
|
![]() Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes også at den svenske var pen, i tillegg til jubileumsdrakta som også er veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|