Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bandelettes

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-15, 20:47   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bandelettes

Har FP erfaring med Bandelettes?

http://www.bandelettes.com/

Funker det på lår som har problemer med å få stay ups til å sitte, eller er det bare optimistisk å tru at det finst ei lettvint løysing mot gnagsår på låra?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 20:52   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Har FP erfaring med Bandelettes?

http://www.bandelettes.com/

Funker det på lår som har problemer med å få stay ups til å sitte, eller er det bare optimistisk å tru at det finst ei lettvint løysing mot gnagsår på låra?

Har ikke prøvd. Men jeg synes stay-ups er usannsynlig ubehagelige, og bruker heller hofteholder og strømper. Kanskje et tips for deg også?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 20:53   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg aner ikke, har aldri sett det før. Men det så da veldig ukomfortabelt ut?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 21:55   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.373
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg fikk ikke helt klarrt for meg hva poenget med dem var?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 21:59   #5
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 911
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Bandelettes

Motvirker at lårene gnisser mot hverandre når det er varmt, og en blir sår på lårene.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:01   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg er skeptisk. Men god gammeldags sykkelshorts, type 90-tall hjelper syns jeg, kan brukes under kjoler og skjørt. Gina tricot har både med og uten blonder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:02   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Har ikke prøvd. Men jeg synes stay-ups er usannsynlig ubehagelige, og bruker heller hofteholder og strømper. Kanskje et tips for deg også?

Gir det beskyttelse til gnisselår?

(Poenget er å slippe å trene til seg tigh gap for å kunne gå i skjørt og kjole i varmen. Når det er kaldt nok til strømper/strømpebukser/tights, er det ikkje noko problem).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:03   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er skeptisk. Men god gammeldags sykkelshorts, type 90-tall hjelper syns jeg, kan brukes under kjoler og skjørt. Gina tricot har både med og uten blonder.

Eg synest det blir litt klamt når det er veldig varmt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:06   #9
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg aner ikke, har aldri sett det før. Men det så da veldig ukomfortabelt ut?

Ta det fra ei som vet hva hun snakker om: Det kan umulig være like ukomfortabelt som å få store, væskende gnagsår etter bare en time eller to i kjole. Hilsen ei som pga smertefulle erfaringer aldri går i sommerkjoler.

Jeg synes med andre ord det ser ut som et produkt som kan være verdt å prøve hvis man sliter med lår som gnisser.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:08   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg synest det blir litt klamt når det er veldig varmt.

Ja, kanskje litt, men det er det verdt. Men jeg tror de du linker til aldri kommer til å sitte på plass på mine lår hvertfall. Jeg har ikke prøvd da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:10   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Ja, det eg og tenker, Nyx. Gnagsår mellom låra er fælt! Men spørsmålet er eigentleg om dei vil henge oppe, alle sånne hold in, stay up og stroppelause bh-ar med silikonkant har eg strengt tatt erfaring med at sig veldig. Derfor lurer eg på om dei er prøvd ut av andre.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:11   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, kanskje litt, men det er det verdt. Men jeg tror de du linker til aldri kommer til å sitte på plass på mine lår hvertfall. Jeg har ikke prøvd da.

Nei, og viss det blir ein krøll i knehasen hjelp det ikkje stort...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:12   #13
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja, det eg og tenker, Nyx. Gnagsår mellom låra er fælt! Men spørsmålet er eigentleg om dei vil henge oppe, alle sånne hold in, stay up og stroppelause bh-ar med silikonkant har eg strengt tatt erfaring med at sig veldig. Derfor lurer eg på om dei er prøvd ut av andre.

Usikker, men til ca. en hundrelapp, (har ikke sjekket hva frakta kommer på) så tenker jeg at det er verdt forsøket!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:16   #14
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bandelettes

Fant dette nå:

Opprinnelig lagt inn av Nettsiden

Q: How much is shipping to Canada? Or Europe?

A: Our international shipping rate is $4.99 – flat rate for all countries, for Canada its $2.99.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:17   #15
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Gir det beskyttelse til gnisselår?

(Poenget er å slippe å trene til seg tigh gap for å kunne gå i skjørt og kjole i varmen. Når det er kaldt nok til strømper/strømpebukser/tights, er det ikkje noko problem).

Jeg vet ikke. Om strømpene kommer høyt nok opp så gjør de kanskje det? Men jeg får nok inne strømpene med hofteholder like høyt som stay-ups.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:20   #16
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.961
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg bruker noen sykkelbukseaktige greier utenpå trusene. Funker helt utmerket.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:23   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Eg bruker og sykkelbukser, men synest det er litt klamt i varmen.

Nå har eg bestild, så får eg prøvd det ut. Eit sett kosta 20,98 usd.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:24   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bandelettes

Gnagsårstift eller deostick skal visst fungere veldig bra.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:27   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.480
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandelettes

Ja, har prøvd gnagsårstift, men eksemhuden min førte til at det gjorde vondt verre. Talkum funker, men det er litt klinete.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:31   #20
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg kjøpte slike på Cubus i fjor:

https://cubus.com/no/7162328_F900

De er tynne, nærmest trusekvalitet. De fungerte fint, selv i 35 varmegrader. De siger ikke, og har ingen hold-in effekt.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no