Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-07, 20:17   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

http://www.aftenposten.no/nyheter/os...cle1832468.ece

Kvinnens advokat mener at det neppe ville skjedd hvis det var en alenepappa som var i samme situasjon.

Jeg synes det er en rar sak.
Det er vanskelig å si noe om beslutningen er riktig, men man må jo anta at dette har vært en grundig vurdering fra barnevernets side. Det er tross alt ganske ekstremt når man mister omsorgen. Jeg synes også at hun fikk veldig lite samvær når det tross alt ikke er snakk om direkte fysisk/psykisk mishandling. 8 timer i måneden er lite

Samtidig så har jeg vanskelig for å se hvordan en oppegående frisk mor kan forsømme sitt barn slik at det går så langt. Advarsler og hjelpetiltak i hjemmet burde jo få de fleste til å revurdere sine prioriteringer.

Hadde jeg blitt aleneforsørger nå, måtte jeg definitivt ha byttet jobb, og det tror jeg ikke ville kostet meg så mange kalorier og kvaler. (Antakelig bare en masse penger)

Synspunkter?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.