|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Jeg har en daybed/sofa-affære på terrassen. Nå har jeg for 5. (!) gang på en måneds tid funnet en skiferstein i den! Hvordan i all verden havner den der? Det er ingen steder for steinen å falle fra, og sofaen står under tak... og ingen naboer som tilfeldig kan ha gått forbi og kastet stein inni hagen vår, uteplassen er helt utilgjengelig sånn sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Du må sette opp spionkamera!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Kanskje jeg har et høyst privat meteoritt-nedslagsfelt, her i sofaen?! (utenfor stuevinduet, omtrent der du satt, pøbelsara!). Kanskje jeg må omdefinere kameraet til lillegutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Niks, ingen skifer på taket og sofaen står under tak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Du MÅ sette opp kamera.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Jepp, her må det kamera til.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Husspøkelset som holder ap med dere |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Jeg tenkte skjærer, men de foretrekker jo bling, så da må det være dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Du må få Åndenes Makt til å komme.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Aliens!
![]() |
#18 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!Urokråka.
![]() |
|
|