|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Bag til 1-3 netters overnattingJeg trenger en litt romslig bag til 1-3 netters overnatting. Den skal ikke brukes på fly. Den skal fremst brukes til jobbreiser eller weekendturer så den bør ikke se ut som en treningsbag eller lignende. Sen kan gjerne være i skinn og den skal helst være romslig. Kan du anbefale en eller har du noen forslag? Jeg er relativt fleksibel når det gjelder pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg har denne.
![]() |
#3 |
Ute av drift
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnatting
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Den har jeg også. Ganske lett til å være skinnveske, og stor nok. Har en annen farge, nougat.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Den har jeg også, den er så fin! Lekker farge, supermykt skinn og fin å pakke i.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingLitt usikker på hva du mener med romslig, men i andre etasje på grændsens på cc har de noen nydelige, litt firkantede i skinn. Brunt eller sort. Litt maskuline og veldig fine.
![]() |
#8 |
Pauset
|
Denne har jeg også. Perfekt weekend-size. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg fikk en weekendbag til jul for noen år siden. (Ønsker meg det, altså.) Men den er aldri blitt brukt, av en eller annen grunn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg reiser ganske ofte med bil til kontoret i Gøteborg og da føler jeg at det er upraktisk med en trillekoffert. Jeg bruker da en business-aktig Osprey-sekk med PC-lomme, men den er litt for trang om jeg skal ha med mer enn for en natt og spesielt om jeg skal ha sko med meg. Ofte er jeg alene på kvelden og da liker jeg å kunne gå en tur med behageligere sko og jeg liker å kunne skifte. Derfor har jeg skoene i noe annet og det blir upraktisk med så mye forskjellig bagasje. Dermed vil jeg gjerne ha en weekendbag og så har jeg faktisk lomme for PCen i min "håndveske". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg (mannen) har flere sånne, og jeg synes faktisk de er ganske OK for et par netter. De er større enn trillekoffert, så jeg tar ikke sjansen på å fly Norwegian med dem, men veldig grei f.eks. når jeg kjører.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg kjøpte bagen for samme formål (altså kjøring fra dør til dør), men nei, bruker den ikke.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJa, de er litt tunge, tror de faktisk veier litt mer enn en trillekoffert. Så egner seg ikke for mye bæring.
![]() |
#15 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg bruker en sånn Day-bag. Alle har den og jeg skjønner hvorfor.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingJeg bruker en weekend bag fra Day. Den er stor og lett. https://www.zalando.no/day-birger-et...1h04m-q11.html
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingDe på Grændsens ligner på disse, hvis det ikke er dem:
![]() |
#18 |
Ute av drift
![]() Sv: Bag til 1-3 netters overnattingHøres jo ut som om det er muligheter for et bruktkupp her, da.
![]() |
|
|