|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva liker du/MÅ du ha om sommerenÅrelange diskusjoner om hva vi skal gjøre i sommerferien har satt fokus på hva jeg trenger/ønsker om sommeren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg trenger tid på tur med familien min, bare oss fem.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenHa folk rundt meg, ha noen hyggelige planer, treffe venner.
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg må reise et eller annet sted i sommerferien. Hjemmeferie over flere dager føles ikke som ferie - da blir jeg bare gående hjemme i samme hverdagstralten med klesvask og fiksing i heimen. Det kan jeg gjøre resten av året
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg må ha stabil sol og varme. Rett og slett slippe å se på værmelding før dagens program bestemmes. Er nok miljøskada vestlending der. ;-)
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenLese bøker.
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenSol, varmt, fløyelskvelder, opplevelser, godt mat og vin, se nye steder. Det var det jeg trodde jeg trengte. Nå har jeg faktisk hatt en veldig bra sommer uten flesteparten av disse tingene, men vi får se hvordan jeg tenker på det til høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg trenger å se og ta på havet. Må ikke bade i det dersom det ikke er vær til det, men jeg trenger å lukte det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenHa tid til å gjøre det jeg vil. Sløve ute i sola, luke, kose meg med blomstene og grønnsakene i pallekarmene mine, lese og strikke. Og å få med alle på en tur og å spise ute etpar ganger.
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg MÅ ha sol og få litt farge på kroppen. Siden jeg bor i Bergen betyr det at jeg må sørover. Minst en uke, helst tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg trenger flere dager i strekk med sol og varme, tid med familien min, vindrikking med venner, lange, late dager, fjellturer og nok tid til å "lande". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenVarme
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenMå ikke så veldig mye egentlig. Men det vi bruker er å være på småbruket på nordmøre ved sjøen, være en stor uke i oslo der vi møter venner, går på kafe, bader og koser oss. Og så liker jeg å være hjemme for å møte venner. Jeg elsker også at jeg ofte får noen få dager for meg selv på sommeren. Det er maks ferie. Gjerne hjemme. Skal hjem fra hytta nå og skal ha bestevennina og mannen på middag i kveld og mannen og ungene tar et oar dager i byen. Mannen skal møte noen venner alene senere i uka og på fredag skal vi på konsert sammen. Så det eneste jeg faktisk må ha er variasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg tror jammen ikke det er så veldig mye jeg "må". |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenJeg må ha sol og varme og mulighet til å trene. Ellers synes jeg det er herlig å gjøre minst mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenFor å få skikkelig feriefølelse vil jeg gjerne:
![]() |
#20 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva liker du/MÅ du ha om sommerenVarme og sol. Roadtrip med familien. Brettspill og masse kortspill. Gode måltider på restaurant.
![]() |
|
|