Jeg gleder meg til å kose med ungene og spise potetgull.
Fotballturnering i morgen, men bare fra 10-14, så det blir bare kos.
Hva gleder DU deg til? 😀
Blondie
46k innlegg
Jeg skal lese ferdig de to bøkene jeg leser, begge veldig gode.
Ellers?
Mandag.
Bare meg i helga, det er jeg ikke supergod på.
Tjorven
61k innlegg
Jeg skal ha konfirmasjon i morgen. Jeg er ganske stressa, men jeg tror det blir fint også.
Og så har mannen min kjøpt en veldig fancy champagne som vi skal dele når det hele er ferdig.
Anne C
28k innlegg
Sove, hekle og trene.
Fintdethei!
12k innlegg
Jeg gleder meg til å:
- spise sjokolade i kveld
- drikke pepsi Max
- ikke stå opp 6 i morgen
- gå en lang fjelltur søndag
De store planer, altså
Pasta
8,3k innlegg
Hotellovernatting og ut å spise alene med kjæresten.
Og tur på søndag, det er meldt sol.
polarjenta
27k innlegg
Slappe av.
My
33k innlegg
Jeg gleder meg til å besøke mamma. Helt alene. Til og med togturen gleder jeg meg til. Alenetid.
Guttungen skal feire 13-årsdag hjemme, med LAN med kompiser fra lørdag til søndag, så han skal få ha huset for seg selv (dvs mesteparten av det, bare med faren som tilbaketrukket tech-support i kjelleren). Søstrene overnatter hos venninner, så da tar jeg en snartur hjem til mamma.
Myria
16k innlegg
Jeg gleder meg til gode middager, film med barna i morgen, sjokolade, brettspill, hyggelige helgefrokoster og sove så lenge jeg vil.
vixen
11k innlegg
Vi skal feire åtteåring på søndag. Ikke at jeg akkurat gleder meg til styret som følger med, men hyggelig med bursdag allikevel. I kveld skal jeg slappe av på sofa med fyr i ovnen. Bare litt rydd, vask, handling og matlaging først.... Eller aller først må dette møtet bli over.
Mikkeline
6,6k innlegg
Dette var en fin tråd! Jeg kjenner at det er godt å fokusere på at det faktisk finnes noe å glede seg til, selv om mange av tingene som var planlagt i høst er blitt avlyst.
Jeg gleder meg til:
- å spise krabbe. Den er så god nå!
- å lese ferdig boken jeg holder på med
- et langt bad lørdags morgen
- at ungene får et fnugg av normalitet med kamper og treninger for alle 3 i
helgen
- å gå tur. Det er nydelig vær i Bergen om dagen.
- å bli frisk! Har hostet en drøy uke og begynner å bli lei.....
Malama
32k innlegg
Ikke stå opp tidlig. Lang, lat morgen i senga med mannen mens ungene står opp.
Film og pizza med ungene i sofaen lørdag kveld, kos 🙂
Rett og slett ikke jobb, sitter her nå og teller sekunder til klokka er tre, da går jeg!
Input
31k innlegg
Åh, bra tråd!
Jeg gleder meg til tid sammen med familien min, til å treffe ungenes favoritt-onkel-tante-par på søndag og til å gå tur i høstsola.
Elise
18k innlegg
Middag og fest med tidligere kollegaer i kveld. Det blir koselig.
Nenne
46k innlegg
Vinklubb i morgen kveld! Det blir stas. Denne gangen er det Riesling som står på programmet og det tror jeg blir mye mer stas en Chardonnay der halvparten av vinen gikk i vasken.
Fersken
19k innlegg
Skal treffe mamma. Må kjøre noen timer, men det går greit. Har bare sett henne en gang siden lockdown.
LA
Lavender
12k innlegg
24 timer uten barn, det er sjeldent. Spise godt, trene, hente barna, og få besøk.
Retz
5,4k innlegg
2-årsdag til barnebarn.
løve70
21k innlegg
Slappe av, drikke vin. Bruke tid med arvingen, hesten og hunden.
Galathea
2,3k innlegg
1. Feire guttungens bursdag i ettermiddag, med klassekompiser utendørs i ikke så aller verst vær
2. venninnetreff med tur på dagen og god mat og vin og skravling på kvelden, alt for lenge siden sist