Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fondvegg på soverommet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 20:19   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fondvegg på soverommet

Ja i dag har jeg vært på MAXBO for å kjøpe terrassebeis...men guri så mange lekre tapeter de hadde fått inn der

Planen med fondvegg på soverommet ble meget raskt fremskyndet kan man si

Begge tapetene jeg tok med er like lekre
Vi syntes bege to passer godt på soverommet min kjære og jeg

Syntes vel den mørke er finest side jeg har moarè gardiner i eksakt samme brunfargen, og mønsteret er den samme som fargen på veggen

Det er fargen Marrakech (håper det er skrevet riktig) fra Jotun jeg har brukt på veggene der

Hva syntes dere?

Legger inn bilde av begge prøvene tapet fast på veggen og et av gardinene

Det ser litt rotete ut på bildet når lakenet på sengen er lyseblått....vi er litt sommerlige for tiden med segetøy med havmotiv

Har planer om en slags sengegavl etterhvert, en rundt pute i samme stoff som gardinene



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:32   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg ville valgt den mørke.
Husk bare at rommet kan virke litt mindre.
Pass på at underlaget er slett! Absolutt alt synes under tapeten (dersom det er den jeg tror) og den er ikke lett å sette opp.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:37   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Så lekkert dette ser ut til å vere! Om den mørke er brun og ikkje svart som det ser ut på bildet, hadde eg gått for den mørke. Og så funne nokre lekre sengesett. Dette blir fint!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:57   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg heller veldig til den mørke jeg også

Har vanlige sengesett som er helt ensfarget eggehvite bla fra Turiform i sateng (mest glad i ensfargede) men vi skulle være litt sommerlige med sengetøy med skjell etc

Jeg som savner skjærgården og båtlivet i Vestfold

Veggen er veldig slett og fin, med unntak av et par skruehull etter lampetter på veggen
Tapeten er veldig tykk og fin ,og mønsteret kan kjennes tydelig med fingrene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:01   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg ville valgt den hvite, tror jeg. Jeg elsker sånne motiver på hvit/lys bunn. For meg hadde nok den mørke blitt for dyster sammen med de gardinene.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:05   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg synes den hvite var lekker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:07   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Huff...vi er veldig i tvil begge her hjemme også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:08   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Vil dere ha det lyst og lekkert eller mørkt og mystisk?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:41   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vil dere ha det lyst og lekkert eller mørkt og mystisk?



Det er igrunnen et veldiglyst romm, for vi har verandadør og vindu på denene kortveggen, og taket går lang ned, knevegg rett bak hodeenden på sengen

Vi har skyvedørsgarderobe på motsatte siden , og den er hvit

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:14   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Ikke helt enig i at rommet nødvendigvis trenger å virke mindre med en mørk vegg, en fiffig effekt med mørke vegger er at de ser ut til å være lenger borte, ergo føles faktisk rommet litt "dypere".

Sier oppussingshomsen i Fab5. Og jeg er helt enig. *ThomFeliciafan*

Hadde gått for den mørke, men den hvite kom jaggu høyt opp på lista over hva jeg vil ha på en vegg på kjøkkenet! Maxbo neste. Hvilket merke er tapeten?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:23   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Ville valgt hvit jeg. Syntes den mørke var veldig dyster.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:25   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke helt enig i at rommet nødvendigvis trenger å virke mindre med en mørk vegg, en fiffig effekt med mørke vegger er at de ser ut til å være lenger borte, ergo føles faktisk rommet litt "dypere".

Sier oppussingshomsen i Fab5. Og jeg er helt enig. *ThomFeliciafan*

Hadde gått for den mørke, men den hvite kom jaggu høyt opp på lista over hva jeg vil ha på en vegg på kjøkkenet! Maxbo neste. Hvilket merke er tapeten?

Glemte å se, men det skal jeg finne ut
Står muligens på baksiden av prøvene, men uansett skal jeg kjøpe noen ruller ...temmelig snart
Var lagervare

Kan jo variere med lyse gardiner ...de hadde nemlig utrolig mye lekkert i gardiner også

Forøvrig...MAXBO selger Singer symaskiner også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:43   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg ville valgt den mørke, synes den lyse drukner litt i veggen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:24   #14
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Den mørke ville jeg valgt.

Vi malte soverommet vårt med sort høyglansmaling for noen år siden.
Det er utrolig behagelig å sove i. På gardiner, liftgardin og sengetøy bruker jeg farger, f.eks. turkis.
Kommer aldri, aldri til å bytte fargen.

Resten av huset er lyst og hvitt, og barna sine soverom er fargerike (selvvalgt! ).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 02:13   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Definitivt det mørke- kjempefint!

Av en eller grunn fikk jeg litt "gavepapirfølelse" av den lyse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:57   #16
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Jeg synes den lyse er finest . Den vil gi et luftig, delikat uttrykk i rommet.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 19:03   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Definitivt det mørke- kjempefint!

Av en eller grunn fikk jeg litt "gavepapirfølelse" av den lyse.

Jeg også Blankheten kanskje?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 19:54   #18
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Definitivt det mørke- kjempefint!

Av en eller grunn fikk jeg litt "gavepapirfølelse" av den lyse.

Den ligner litt på gavepapiret fra ikea .

Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:40   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Begge var kjempefine, men ville ha valgt den mørke.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:44   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg på soverommet

Det blir den mørke ja
Prøvene har hengt en syund og vi har kikket på de begge frem og tilbake
Begge er vi enige om at den mørke blir penest

Det er forøvrig eksakt samme tapet og samme mønster , bare forskjellige farger.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no