|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
20-03-24, 13:40 | #21 |
Introvert textrovert
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Jeg synes den er veldig godt til kylling.
20-03-24, 14:56 | #22 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Jeg har ikke, og har ikke følt på noe som helst behov for airfryer. Så har jeg ikke behov for micro eller vannkoker (bortsett fra reisevannkoker) heller. |
20-03-24, 15:06 | #23 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?
Det har du jammen rett i. Kyllingvinger kjørt i airfryeren blir helt vanvittig gode.
20-03-24, 15:14 | #24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vi bruker vår så og si daglig. Sparer en del tid og strøm på å bruke den mot stekeovn da den bruker mye mindre tid på å bli varm og maten blir fortere ferdig.
20-03-24, 19:23 | #25 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vi elsker vår airfryer! Spiser mye kylling, og kyllingfilet/lår/bryst blir supergodt i airfryeren. Barna lager ostesmørbrød, vi bruker den til pommes frites og vårruller, lager "pitapizza", varmer/tiner rundstykker, steker laks og sikkert mye annet jeg ikke kommer på i farten. Lureste som er oppfunnet på lenge, tenker vi! |
20-03-24, 19:35 | #26 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Jeg bruker min daglig. I min hustand så er vi enten tre eller en. Så når jeg er alene lager jeg ofte middagen i den. Kylling, fisk og potet blir veldig god i den. Mens ungene bruker den til å varme opp mat, lage ostesmørbrød, miniomelett mm.
20-03-24, 23:52 | #28 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Har ikke egen, og tenker at siden vi har stekeovn så gidder jeg ikke kjøpe det, siden den tar så mye plass.
21-03-24, 07:39 | #29 |
Medlem siden: Jan 2011
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vi bruker vår mye. Har en fra cosori. Ungdommene bruker den mye også. Syns egentlig den er genial til barn som skal varme mat når de er alene hjemme, for du stiller inn tiden og den slår seg av når tiden er ute. Så man risikerer ikke at de glemmer av maten og det tar fyr. |
21-03-24, 19:43 | #30 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
21-03-24, 19:48 | #31 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Hvis man skal kjøpe en airfryer, så vil jeg på det sterkeste anbefaler å kjøpe en airfryer som fungerer som en vanlig ovn og har mulighet til å ha mat i flere høyder. For eksempel denne her, som vi har. Den blir brukt mye mer enn den vanlige ovnen, og bruker også mye mindre strøm. Super til oppvarming av mat, men også fin til andre ting.
21-03-24, 20:37 | #32 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vår brukes hver dag. Ungene lager slt mulig i den, akkurat nå steker jeg en burger til kveldsmat til meg selv. Til middag varmet jeg opp fiskegrateng i den, så.. det meste.
21-03-24, 20:47 | #33 |
Trøtt
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Det eneste den vel ikke funker til er micropop?
21-03-24, 21:37 | #34 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vi bruker den en del, men er ikke frelst, og bruker den definitivt ikke hver dag. Hadde den ikke med på camping i sommer.
22-03-24, 08:36 | #35 |
can-jur
|
Støttes. Vår er en slik og det er genialt!!!
22-03-24, 10:02 | #36 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Jeg mener på ha sett/lest at man kan lage VANLIG popcorn i den, de som er i løsvekt i en pose, som jo egentlig er enda bedre enn micropop, man bare gidder ikke å styre med gryte sånn til vanlig...
22-03-24, 10:03 | #37 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?Vi har altså en, og jeg har sett sånne tilpassede bakepapir, men jeg tenker at noe av poenget med at et bare er rist i bunnen av skiffen er vel luftsirkulasjonen, som jeg derved ødelegger om jeg har i et sånt bakepapir? Så jeg har droppet et, og mannen gruffer når jeg har varmet kyllingvinger og glemt å vaske den...
22-03-24, 11:25 | #38 |
Introvert textrovert
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?jeg har rist og bakepapir i silikon med huller i, bl.a.
22-03-24, 15:17 | #39 |
Trøtt
|
Really!?
22-03-24, 15:20 | #40 |
Introvert textrovert
|
Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?En tilfeldig oppskrift: https://airfryeroppskrifter.com/popcorn-i-airfryer
|
|