|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
02-09-24, 21:11 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
|
Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iHar du noen å anbefale? Jeg har Ilse Jacobsen nå, men de passer liksom ikke føttene mine lenger. |
02-09-24, 22:36 | #2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
Sv: Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iJeg har Swims sine, og de er gode synes jeg Myke såler og ikke altfor tunge. Lave.
03-09-24, 05:14 | #3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iJeg har både høye og lave Hunter, og de er greie nok, men jeg ser etter støvler med litt tykkere og mykere såle (henger i tråden for tips). |
03-09-24, 09:49 | #4 |
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iJeg har noen lave Chelsea-støvler fra Stutterheim som jeg synes er gode å gå i. Sålen er ganske tykk og det er godt grep under.
03-09-24, 11:57 | #5 |
Protonterapeut
|
Sv: Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iJeg har noen sorte lave støvler med for fra Tretorn. De har kraftig såle og en liten hæl, og er dermed gode å gå med. Og mindre fare for å gå på ræv, siden sålen er som den er.
03-09-24, 17:54 | #6 |
Medlem siden: Sep 2007
|
Sv: Jeg trenger nye støvler som er gode å gå iUps, dette passer kanskje ikke så bra i interiørhjørnet |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|