|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
26-11-24, 11:09 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Fin farge til stor, men litt mørk gang?Jeg skal male inngangspartiet/hallen nede. Jeg har gått meg litt fast ift fargen - kanskje noen har noen gode tips? |
26-11-24, 11:31 | #2 |
har tatt seg sammen
|
Sv: Fin farge til stor men øitt mørk gang?Vi har akkurat malt stua i grønn-nyanser som Jotun mente at passet sammen: Pistachio i taket og subtle green på veggene. Absolutt ikke beige da.
26-11-24, 12:28 | #3 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fin farge til stor men øitt mørk gang?Hvilke farger har du i rommet trappen går opp til?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
26-11-24, 23:18 | #5 |
|
Sv: Fin farge til stor men øitt mørk gang?
skal males veggene der og men per nå hvite eller lyse nondescript (vanilje-ish) vegger, men stort kjøkken med brunsort innredning, gullkorktapet og sort+gull fliser, og stue med rust + mørkeblått og littebitt lyseblått +gylne detaljer i lamper og sånt. jeg heller mot… vet ikke helt. |
28-11-24, 07:49 | #6 |
heimføing
|
Sv: Fin farge til stor, men litt mørk gang?Jeg malte gangen min kraftig grønn for noen år siden og blir glad hver gang jeg kommer hjem. Liten gang med fem hvite dører + åpning inn til stua, så det er ingen store veggflater her. |
28-11-24, 12:43 | #7 |
|
Sv: Fin farge til stor, men litt mørk gang?den har vært burgunderlilla gladfarge noen år nettopp av den grunnen du skriver (den forrige gangen min var hvit tapet med sølvglittermønster og barbiepink skap ) Men nå ble det plutselig veldig mørkt der! Og jeg sliter litt med å ikke ende helt i andre enden av kræisy-skalaen (aka beige) liksom Sist redigert av m^2 : 28-11-24 kl 12:48. |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|