|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Hva er dine mareritt laget av?
Sist redigert av Enhjørning : 23-11-07 kl 07:24. Årsak: Dårlig setning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Det eneste jeg kan komme på i farten som jeg er heelt irrasjonelt LIVREDD, er veps |
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Er veldig redd kveps etter å ha blitt angripe av ein sverm jordkveps som barn. Hadde totalt 14 stikk på armar og ansikt. Kan tru eg fekk panikk da det sat fast ein diger kveps på lillebrors lubne arm i sommar. Skrekk og gru. Sto rett opp og ned og hylte. Ikkje særleg rasjonelt
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Kan ikke fordra buktalerdokker og klovner, men er pissredd veps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Vet ikke om den er så irrasjonell..
![]() |
#6 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Ederkopper
![]() |
#7 |
Gullfisk
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Å joda, det er det denne tråden er til for!
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Masker. Jeg synes det er kjempeekkelt med masker! Vet ikke hvorfor - kanskje jeg ble skremt som barn eller noe sånt?
![]() |
#9 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd meitemarker, åmer og slanger.
![]() |
#10 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Klovner og ballonger. Klarer det bare ikke. Har blitt bedre i forhold til ballonger, må nesten det siden barna liker det. Men overlater til andre å blåse de opp.
![]() |
#11 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Svømme i ukjente vann. Stranda går greit, der jeg ser stein og tang. Fikk bena borti bunnen en gang på hytta og holdt regelrett på å drukne på 1 meters dyp. Heldigvis var det en som rodde ved siden av.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er ekstremt mørkeredd og ekstremt redd for edderkopper. Særlig mørkeredselen er totalt irrasjonell - jeg aner ikke hva jeg egentlig er redd for i mørket. Jeg vet bare at det er skrekkelig å ferdes ute alene i mørket. Sammen med andre går det bedre, for da kan jeg skravle og skravle.
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Veps og bier. Jeg blir nok minst like hysterisk som noen av dere andre her. Fekter med armer, roper, skriker, og blir den for nærgående, så kan jeg sette i å gråte.
![]() |
![]() |
#14 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er veldig mørkeredd. Når jeg er alene hjemme om kvelden må jeg kikke under sengen, i skap etc før jeg legger meg. Jeg aner ikke hva det er jeg tror gjemmer seg i huset. Monstre kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er mørkredd.. og nå så innihampen! En gang jeg skulle gå fra ei hytte på fjellet sammen med eksen, var det bekmørkt. Vi gikk med lommelykter, men jeg var så redd at jeg trodde hjertet skulle stoppe. Alt lignet jo på troll og hekser og demoner.
![]() |
#17 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Orm. Når vi er på hytta til svigermor, der det er en del orm, går jeg konstant med "ormeradaren" på, noe som er slitsomt i lengden. På denne måten ser jeg dem som er der, men også dem som ikke er der.
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har høydeskrekk. Såpass plagsomt at jeg får problemer med pust og syn og sånt, og ikke skal jeg særlig høyt opp heller. Verst er lange skråninger som ender i havet. :angst:
![]() |
#19 |
Gullfisk
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Den har jeg også alltid hatt!
![]() |
![]() |
|
|