Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Paranoid jeg.....

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 22:40   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Paranoid jeg.....

Jeg tar meg til stadighet i å se på mødre med barn og tenke: Tro om det er en fra forumet her eller nm?

I dag var det en sykepleier på Ullevål som var ekstra hyggelig og sa: Hei, ja nå er det lenge siden jeg så deg. Jeg ble helt paff. Jeg har sett henne på kreftenheten, men kan ikke huske jeg var i kontakt med henne. MEN så ble jeg litt paranoid: Kanskje hun er her inne på forumet og har skjønt at det var meg som kom dit

Når jeg var på danskebåten så jeg en mor med et barn. Hun var pen, velstelt og så ut som en god mor. Da mistenkte jeg henne for å være en fra forumet En typisk FP-bruker tenkte jeg

Er det flere som tenker slik eller er det bare jeg som er paranoid ?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.