Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 22:12   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Stort smil

HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

Fikk "Nytt og Nyttig" blad i dag. Synes det er litt underholdende å se i det.
men i dag fant jeg noe som virkelig tar kaka...

"KATTEBØYLEN"
En glad katt med flott og flokefri pels!
Alle katter elsker å stelle pelsen. Med dette stativet sørger katten selv for å gre pelsen når den stryker seg mot bøylen. Bøylen har tenner som sørger for Å fjerne løse hår samtidig som den grer pelsen.
Laget av kunststoff....
KUN 129 kr!

Har hatt katt selv, og tror aldri mine hadde brukt slik...

Det er bilde av det, og hadde jeg ikke vært på jobb nå hadde jeg satt inn bilde av det. (får ikke til å få bilde fra mobilen til albumet mitt på fotoknudsen, kommer liksom ikke på siden?) Bildet ser heller ikke helt ekte ut, tror det er sammensatt.

Utrolig hvis de klarer å selge slikt....

Gammel 22-01-08, 22:16   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HAHA! mye rart det går an å kjøpe!

Nytt og nyttig er et fantastisk blad!
De har utrolig mange festlige produkttekster.

Gammel 22-01-08, 22:17   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Tror ikke det hadde vært noe for katta vår heller.

"Nytt og Nyttig" er svært underholdende må jeg si.

Gammel 23-01-08, 01:49   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

"Nytt og nyttig" er en av de bladene jeg ler mest av når jeg leser.
Fantastisk underholdning.
Også ler jeg litt av de som kjøper alt skrotet som selges der.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 06:38   #5
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi som bor i samme by som Nytt & Nyttig får ikke bladet i posten . Det er fordi de ikke satser på nærområdet som salgsområde. Kan dere forstå hvorfor?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 08:45   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voilá:

http://www.nyttig.no/

Like gøy på nett som på papir! Hva med f.eks. en festlig ekorndekorasjon til hagen?

Gammel 23-01-08, 08:46   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er kattebøylen.

Gammel 23-01-08, 08:46   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh!

Men pusen var søt, da - det skal den ha, noe som ikke kan sies om de såkalte ekornene.

Gammel 23-01-08, 09:01   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Her er kattebøylen.

Å jøje meg, den ser jeg for meg at kattene mine hadde ledd seg fillete av!

Gammel 23-01-08, 09:12   #10
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på om de som jobber på denne Nytt og Nyttig plassen ler like mye av produktene som resten av landet gjør? Men, det som forundrer meg mest er vel at de ikke går konkurs, det betyr jo at det er massevis av folks om handler disse tingene jo.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:19   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Lurer på om de som jobber på denne Nytt og Nyttig plassen ler like mye av produktene som resten av landet gjør? Men, det som forundrer meg mest er vel at de ikke går konkurs, det betyr jo at det er massevis av folks om handler disse tingene jo.

Det er vel her jeg skal krype til korset og innrømme at jeg har handlet på N&N!

Saken var den at jeg baker gjerne - boller, horn, småkaker etc.
Og når jeg gjør det, baker jeg mye i slengen.
N&N hadde slike rister som man kunne bygge i høyden i stedet for å sette dem utover hele kjøkkenbenken, så dem kjøpte jeg - og er strålende fornøyd!
I samme slengen kjøpte jeg et lite bordstativ i svart og stål til å samle fjernkontroller i (fungerte helt fantastisk helt til Liten på halvannet år plukket den fra hverandre), og en dings til å dele kakebunner med, fordi jeg overhode ikke fikser å gjøre det med kniv.
bare søppel er det ikke, men man må vel kanskje ha ekstremt finstilte briller på for å kunne skille gull fra gråstein i den katalogen, for å si det sån!

Gammel 23-01-08, 09:21   #12
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må vel innrømme at jeg aldri har finlest akkurat den katalogen. Den ender alltid som dolektyre her i huset.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:23   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg må vel innrømme at jeg aldri har finlest akkurat den katalogen. Den ender alltid som dolektyre her i huset.

Grunnen til at jeg ramlet over disse ristene, er enkel:
Jeg er en lesehest.
Jeg leser bøker, blader, aviser, det meste.
Og når jeg ikke har noe lesestoff igjen i huset, og har lest baksiden på melkekartongen mange nok ganger - da går jeg løs på reklamebunken!

Gammel 25-01-08, 09:53   #14
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nytt og Nyttig har utbetalelige produkter og produktbeskrivelser! Veske med "hemmelig" paraplyrom for eksempel!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:57   #15
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg fikk katalogen i posten allikevel :noia:.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 13:17   #16
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min desiderte favoritt er tisseflasken Amadeus

Les her hvilken fantastisk tisseflaske det der:

Sitat:

Er du lei av å ligge våken i lange tider etter å ha måttet ut av senga på «tissetur»? Tisseflasken AMADEUS gjør nattelivet ditt bedre! Når nattens behov melder seg, er det bare å lette litt på dyna og hente frem AMADEUS – på få sekunder har du kvittet deg med overskuddet og kan sove videre ! Ideell også på reise, i bilen og for pleietrengende.
AMADEUS er laget i hygienisk kunststoff, leveres med egen «kvinne-innsats» (trakt) og lokk som sørger for at lukten holdes inne. Åpningen er hele 5,5 cm i diameter, rommer opptil 800 ml. Utstyrt med målestreker.

Jeg vet jo at pleietrengende absolutt kan trenge tisseflasker, men jeg regner med at de får tak i slikt andre steder enn hos Nytt og Nyttig.
Det mest fascinerende med denne reklamen er at de foreslår bilen som bruksområde

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 13:21   #17
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nytt og nyttig er et fantastisk blad!
De har utrolig mange festlige produkttekster.

"Tisseflasken Amadeus" er en evig klasikker!

Gammel 25-01-08, 13:22   #18
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig lyst på en oppblåsbar mann til å ha i hagen:

Gammel 25-01-08, 13:24   #19
Guava

Guava sin avatar

Standard

Og rundt denne fine oppblåsbare mannen har jeg tenkt å dekorere trærne:

Sitat:

Festlig og original pynt til trærne i hagen!

Firedelers sett med øyne, munn og nese gjør trærne nesten «levende». Hver del har små, tynne spiker som ikke skader trærne og som er enkle å fjerne om du vil flytte «fjeset» til et annet tre.

Laget av værbestandig kunststoff.

Gammel 25-01-08, 13:25   #20
Guava

Guava sin avatar

Standard

Og denne skal bevokte alt sammen:

Sitat:

Plasser din egen «vaktugle» ute i hagen, ved inngangsdøra eller inne. Den har innebygget sensor som registrerer bevegelse og gir fra seg en veldig naturlig uglelåt når noen kommer inn i sektoren. Svært naturtro med flotte detaljer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.