|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærJeg har bakt i dag - noe som ikke skjer ofte. Denne oppskriften er ufattelig enkel, og det tok meg ikke mer enn 10 minutter å smelle sammen røren. Husk å ikke røre noe særlig, det skal være klumpete deig. Poenget med å poste dette innlegget er egentlig å tipse om smakstilsetningen, som jeg syntes var både særs oppfinnsomt til meg å være, og utrolig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærHøres kjempegode ut; takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærÅ nam! De kommer til å gå rett hjem er i huset.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærJeg laget disse i dag, både med hvit sjokolade og jordbær og med bare vanlig melkesjokolade i pletter. De ble kjempepopulære.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærDisse vil jeg prøve!
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Amerikanske muffins med hvit sjokolade og bringebærMåtte til med en kvelds/nattbakeøkt for å få ferdig kaker til barnehagefesten i morgen. Prøver ut disse i vanlig muffinsform. -Med jordbær i stedet for bringebær. Håper det blir bra, for ellers må jeg til med en porsjon vanlige muffins i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|