|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Laktosefrie muffins (eller andre kaker)Vi skal ha bursdagsfeiring i helga, og får en liten gjest som ikke tåler laktose. Noen som har noen gode oppskrifter på muffins eller andre kaker jeg kan lage som hun kan spise? Jeg kan godt søke opp noe på nett, men tenkte kanskje noen hadde oppskrift på noe de hadde smakt også.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Laktosefrie muffins (eller andre kaker)Kan gjøres så enkelt som å bytte ut kumelk med havremelk/rismelk/soyamelk. |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Laktosefrie muffins (eller andre kaker)Jeg laget egg- og melkefrie muffins til min niese her for litt siden, og de falt visst veldig i smak.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laktosefrie muffins (eller andre kaker)Takk begge to!
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Laktosefrie muffins (eller andre kaker)Toro og møllerens er kjekke. Uten melk begge to.
![]() |
|
|