Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ja, ja. I dag var ikke min dag for kaker og slikt ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 23:36   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Rødme

Ja, ja. I dag var ikke min dag for kaker og slikt ...

først bli Ole Brum litt rar (satt fast i formen først, så detaljert pynting falt ut), og Nonstop og sjokoladekrem er ikke helt bra kombinasjon (Nonstopene "svetter"....) Håper den ikke blir verre til i morgen...

Så mine mislykkete muffins.... (har laga nye, de ble bra)

Så for å toppe det så satt bamsegeléen seg fast i formen de den skulle ut (er liksom regnbue farget (5 farger gele....), men delte seg mellom gul og rød og falt litt fra hverandre...)

Smaken er nok topp på alle, men mor er litt sur på at ting gikk litt skeis i dag. (men ungene kaster seg vel over det likevel i morgen)

(og jeg pleier å være ganske god på kaker og slikt...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.