|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Barnevennlig kafe i Oslo?Selv om jeg bor i Oslo selv, er jeg ganske sjelden på kafe her. Men nå skal jeg møte en venninne til uken og det hadde vært flott hvis stedet var litt barnevennlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Mecca nede ved Akerselva, ved eventyrbroa. Dessverre er det allmenn kjent at den er barnevennlig, så det er alltid en hærskare barnevogner der. Barnemeny, lekekrok og the works. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Vi spiser ofte på Friday's med snuppa (3 år). Hun får fargestifter og "oppgaveark" og ikke minst ballong. Maten der er ikke sunn, men ganske god. Særlig har de fantastiske desserter.
![]() |
![]() |
#6 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Peppes på Aker Brygge. Ikke spennende mat, men god lekeavdeling.
![]() |
#9 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Nazar Café på Sagene, Sagene samfunnshus faktisk, rett ovenfor kirken.
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Den mest barnevennlige kafeen jeg vet om er Nazar på Sagene, men Mekka er også bra. Har også grei erfaring med Kjøkken og Bar på Youngstorget.
![]() |
#11 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Clodion i Thomas Heftyes gate på Frogner hadde lekekrok sist jeg var der, men det er en stund siden.
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Mecca er stengt inntil videre... Ringte dit og sjekket i dag. Er kun åpent til lukket selskap... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?Villa Paradiso på Grünerløkka har lekerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
sukk
![]() Sv: Barnevennlig kafe i Oslo?
Lekerommet er et stykke unna bordene (ned en trapp), så det krever nok at barna ikke er helt små. Noen som husker om det er bord nede også, forresten? Av mat har jeg stort sett bare spist pizza der, den er til gjengjeld fantastisk god! De har noen få andre retter også, blant annet en oksecarpaccio som er god. Og tiramisuen er byens beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
Utrolig god pizza. Og de har flere andre gode lunsjretter. jeg har bare vært der i lunsjtid.
![]() |
![]() |
#19 |
sukk
Har ikke Kjøkken og Bar også lekerom, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
|