Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kalendergaver

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 11:26   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalendergaver

Jeg tenkte det kunne være greit med en tråd med tips til kalendergaver. Her er en del av de tingene vi har hatt til vår gutt da han var 2 og 3:

Lego-bondegårdsett, delt opp i mange små pakker
Donaldsokker, andre morsomme sokker
Kule tannbørster
Magneter
Kule reflekser
Lekebestikk, lekeglass, mini-grytekluter (strikket av min mor)
Plastdyr fra Schleich (Lillegutt samler; de har dem på Edwis og Riktige Leker, de er naturtro og veldig fine)
Nøkkelringer med figurer på (fine å henge på barnehagesekken for å lett kjenne den igjen)
En liten stabel mynter til sparegrisen

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:29   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Fingerdyr fra IKEA. Kommer i pakker på 5. De har også små kosedyr til rundt en tier.

Såpebobler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:29   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

I fjor hadde vi en Little People-Noas ark til Trollet som da var to og et halvt. Hun fikk arken første dag, og små pakker med dyr og utstyr resten av perioden. Det var kjempestas, det er leker som har blitt mye brukt av begge unger. (Hedningforeldrene bidro ikke med bibelhistorien. )

I år ser jeg for meg at den lille jåla kan få en del hårstrikker og spenner og sånt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:33   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Jeg fikk nettopp en idé. Jeg kan kjøpe en pakke med bokstavmagneter og dele opp en til hver dag. Også synes jeg det virker ganske kult med sånn legokalender der man får en ny del å bygge hver dag, og mesterverket blir ferdig på julaften.

Jeg synes egentlig det blir alt for mye pakker og gaver med en ny "stor/liten" ting hver dag. :litt motstander av julekalender:

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:37   #5
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

I fjor var første året jeg skulle lage til to barn. Jeg hadde ikke ork til å finne på 48 små gaver så jeg lagde en litt anderledes kalender.

Da kalenderen ble hengt opp hang jeg opp 24 røde konvolutter med tall på. Jentene visste ikke at de aller fleste var tomme. Litt som det passet seg puttet vi oppi penger, små gaver, litt julepynt og "aktivitetslapp" kvelden før (eller litt lenger i forveien, alt etter som).

Pengene sparte vi i en boks, og rett før jul leverte vi dem i til frelsesarmeens gryte.
Julepynten var røde hjerter som vi hang i kalenderen som pynt etterhvert som konvoluttene forsvant.
Aktivitetslappene var ting vi hadde tenkt på forhånd at kunne være morsomt å gjøre + andre ting som f.eks teatertur som allerede var planlagt. Ting vi gjorde var å bake pepperkaker, dra på aketur etc. Det var morsomt å se hvor glad storesøster ble da hun vi leste disse lappene. Hun løp inn i bhg og kunne lykkelig fortelle at "vi skal bake pepperkaker i dag".

Det var veldig greit å kunne sjonglere gavene etter som det passet. Men vi hadde planlagt en del på forhånd, så det var ikke "pes" hver kveld.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:39   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg fikk nettopp en idé. Jeg kan kjøpe en pakke med bokstavmagneter og dele opp en til hver dag. Også synes jeg det virker ganske kult med sånn legokalender der man får en ny del å bygge hver dag, og mesterverket blir ferdig på julaften.

Jeg synes egentlig det blir alt for mye pakker og gaver med en ny "stor/liten" ting hver dag. :litt motstander av julekalender:

Tenkte også på bokstavmagneter til minstemann
Jeg har litt problemer med han på 12 år jeg ... hva fine på til han tro??

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:39   #7
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kalendergaver

Jeg dropper hele gavekalenderstyret og venter til neste år. Guttene kommer ikke til å savne det, for de vet ikke helt hva dette dreier seg om ennå.
De får nøye seg med "Linus i svingen"-kalender, det blir så bra så. (Tok beslutningen forleden dag da jeg ryddet i lekehaugen på gutterommet. De drukner i ting, jo!)

Har laget gavekalender til min stedatter i alle de år, men nå er hun blitt 16 og vi er blitt enige om at det er på tide å avrunde tradisjonen for hennes del. Jeg er lettet - en stund så jeg for meg at jeg måtte skaffe 24 x 3 smågaver.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:41   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.770
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalendergaver

Hårpynt er en klassiker her, vesla har hatt mye hår helt fra hun var baby. Strikker og spenner koster ikke stort på H&M.

Vi kjøper gjerne et lite puslespill og gir 1-2 brikker hver dag.

Den dagen vi skal bake pepperkaker får hun en liten pepperkakeform.

En pakke tusjer eller fargeblyanter kan deles opp i mange små pakker.

Truser og sokker som hun uansett hadde fått går an.


Jeg synes egentlig de fleste barn får altfor mye til jul som det er, derfor begrenser vi veldig hvor mye vi putter i kalenderen. DVD-filmer og andre større ting får vente til juleaften. Den 24 vanker det nok et aktivitetsblad eller noe i kalenderen, slik at mamma og pappa får ordnet julemiddag.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:56   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Jeg har hatt en del nyttige ting i kalenderen

votter, luer, tynne strømpebukser som de kan bruke i juleselskaper, hårstrikk osv. I tillegg kjøpte jeg bøker på Fretex og fylte ut med.

I år har jeg satset på at pakkene skal være til begge to og har kjøpt på salg i løpet av høsten. Det betyr at det er større pakker, men det er, som sagt, delt på to og det meste er ting de likevel ville ha fått.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:01   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Plastdyr fra Schleich (Lillegutt samler; de har dem på Edwis og Riktige Leker, de er naturtro og veldig fine)

De samler gutten min på også, eller er det kanskje egentlig mer meg?
De er kjempefine.

Ellers er det nevnt veldig mye av det vi pleier å ha.
Pepperkakeformer er fint å få, særlig hvis man klarer å beregne hvilken dag man skal bake. I år har jeg tenkt å kjøpe endel fargeblyanter av den tykke gode typen og fordele i pakkene.

Det som slo aller mest an var forresten kalenderpakken på julaften: En sånn liten kule som det snør inni. Den er en kjær venn året rundt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:03   #11
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Et tips til de av oss som har tenåringsdøtre; på parfymerier kan man få en del gratisprøver på parfymer og kremer o.l. hvis man spør pent. Det gjorde jeg i fjor, og var helt ærlig på hva jeg skulle bruke det til. Fikk masse.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:05   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De samler gutten min på også, eller er det kanskje egentlig mer meg?
De er kjempefine.

I fjor, da gutten min var så opptatt av fugler, kjøpte jeg alle Schleich-fuglene jeg kom over til kalenderen. En av de første var en vandrefalk, som han likte veldig godt, men han var aller mest opptatt av den største pakken, som var en stor ørn med utbredte vinger (vanskelig å pakke inn). Den var på den 17. eller noe slikt, så det ble lenge å vente, men han ble fryktelig glad for den. "En hvithodeørn!" sa han, "nå blir vandrefalken glad!".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:06   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Et tips til de av oss som har tenåringsdøtre; på parfymerier kan man få en del gratisprøver på parfymer og kremer o.l. hvis man spør pent. Det gjorde jeg i fjor, og var helt ærlig på hva jeg skulle bruke det til. Fikk masse.

På H&M,Cubus etc har de masse stæsj man kan kjøpe til jenter
Jeg har også fått mange gratisprøver til jentene mine, samt at jeg har kjøpt feks en pakke neglefiler,sminkekoster etc til en tier og delt i to

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:08   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Så bra for vandrefalken!

Her fikk han alle de forskjellige apefamiliene (gorilla, sjimpanse, bavian og orangutang) i tur og orden i posten fra søsteren min, og du kan tro den lille orangutangbabyen også ble glad da han endelig fikk både en mamma og en pappa.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:35   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Maximilla og Skilpadda: Finnes disse figurene på nett?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:39   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Maximilla og Skilpadda: Finnes disse figurene på nett?

Blant annet http://www.eurotoys.dk/ ser ut til å ha dem; jeg vet ikke om noen norske nettbutikker som fører dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:39   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Maximilla og Skilpadda: Finnes disse figurene på nett?

Beat me to it.

Og med det samme: Lego og den slags på nett?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:51   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Og med det samme: Lego og den slags på nett?

Det var legokalendere og sånn på lenken til Skilpadda.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:56   #19
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kalendergaver

Jeg har kjøpt en del kalendergaver på www.alveslottet.no under Små skatter.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:02   #20
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalendergaver

:imponert: Jeg har ikke laget julekalender i løpet av mine år som mamma, og tror ikke jeg orker å starte med det heller :lat:

Har kjøpt den som følger barne-tv, og de har vært fornøyd med den.

Men ære være dere altså.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no